אא

״לריינאייר אשראי ארוך בחוסר סבלנות להתנהגות מבישה ומבזה״

שבוע לאחר התקרית בה נוסע בריטי העליב במילים בוטות נוסעת נכה כהת עור שישבה לידו, ריינאייר טוענת שטיפלה בדחיפות וברצינות בתקרית. ראש אגף התקשורת בחברה: "אנחנו שוב מוסרים את התנצלותנו הכנה לנוסעת על הדברים המצערים והבלתי מקובלים, שהוטחו לעברה ע"י הנוסע

צילום: 123rf צילום: 123rf
אתמול, יום שישי, שבוע לאחר תקרית בטיסת החברה, ריינאייר פרסמה תגובה רשמית מול הביקורת הציבורית על טיפול החברה בפרשה. כזכור, בטיסת החברה מברצלונה ללונדון ביום שישי שעבר, נוסע מבוגר העליב במילים בוטות את היושבת לידו, דלסי גייל נכה כהת עור בת 77, והתקרית, שצולמה ע"י נוסע אחר, התפרסמה ברחבי העולם. על פי הנוסעת, ונוסעים שישבו בסמוך בטיסה, התגובה של צוות המטוס הסתכמה בהעברת הנוסעת למקום ישיבה אחר. בעקבות התקרית ארגון זכויות האדם החתים יותר מ-300,000 אנשים על עצומה הקוראת לריינאייר להתנצל בפני הנוסעת ומשפחתה ולפצות אותה על התקרית המבישה. האישה, דלסי גייל מלווה ע"י אחותה, הופיעה השבוע בטלוויזיה ואמרה כי היא עדיין מצפה לשמוע מריינאייר גם הנוסע הפוגע, דייויד משר מבירמינגהם הופיע בתכנית בוקר בטלויזיה, והצהיר שאיננו גזעני והמלים הבוטות שהשמיע נובעות מהתפרצות של המזג הסוער שלו. במשך כל השבוע מאז התקרית ריינאייר״זכתה״ לתגובות נזעמות בכל רחבי העולם. אתנול כאמור, שבוע לאחר התקרית, ריינאייר הגיבה, וטענה שטיפלה בנושא בימים האחרונים. קודם כל, שלחה מייל ומכתב לנוסעת הפגועה, התנצלה בפניה, ואף דיווחה למשטרה על התקרית, "וכדי לאפשר למשטרה לחקור את הנושא, ריינאייר סירבה להיענות לבקשות להגיב על התקרית בטלוויזיה". החברה גם גוננה על צוות המטוס הספרדי, לא היהנוכח בזמן שהנוסע העליב את הנוסעת, והיה סבור שהתפתח ביניהם ויכוח, ולכן העבירו אותה למקום אחר עפ"י בקשתה, ונראה היה שהכל הסתדר לשביעות רצון כולם. כשהמטוס נחת נודע לצוות מה קרה, כאשר הנוסע שצילם את התקרית, הציג את הסרט לצוות רק כשהגיעו לנמל התעופה סטנסט בלונדון."לקברניט לא נמסר כל מידע על התקרית". מציינת החברה ומוסיפה: ״לריינאייר אשראי ארוך בחוסר סבלנות להתנהגות מבישה ומבזה״. ראש אגף התקשורת של החברה שלאחר התקרית ציינה הודעת גינוי גם בטוויטר של החברה , רובין קילי ציין: "אנחנו שוב מוסרים את התנצלותנו הכנה לנוסעת על הדברים המצערים והבלתי מקובלים, שהוטחו לעברה ע"י הנוסע, ואנחנו מאמינים שהדיווח המיידי שלנו למשטרה ומכתב ההתנצלות לנוסעת מעידים על הטיפול הדחוף והרציני שלנו".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםחדשות עולמיותריינאייר

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: