אא

15 שנה ל-Google Maps: למעלה ממיליארד משתמשים ועדכון חדש

ענקית הטכנולוגיה חוגגת 15 שנה לאליקציית המפות והחל מהיום (חמישי), יוצג ממשק חדש למפות Google במערכות ההפעלה אנדרואיד ו-iOS עם עיצוב חדש הכולל חמש לשוניות: בסביבה (Explore), מידי יום (Commute), נשמרו (Saved), תוכן חדש (Contribute) ועדכונים (Updates)

מימין לשמאל: יותם יקיר, מנכ"ל מוזיאוני חיפה וצבי נטע יו"ר קבוצת מכשירי תנועה מימין לשמאל: יותם יקיר, מנכ"ל מוזיאוני חיפה וצבי נטע יו"ר קבוצת מכשירי תנועה
Google השיקה בשנת 2005  את שירות המיפוי שלה - מפות Google. השירות שהפך משירות המעניק עזרה בניווט מנקודה א׳ לנקודה ב׳, לשירות המאפשר לכל אחד ואחת לגלות מקומות חדשים ולהכיר יותר טוב את הסביבה. היום  (חמישי), הוא יום הולדת 15 למפות של Google, עם למעלה ממיליארד משתמשים, מציגה ענקית הטכנולוגיה עיצוב מעודכן ופיצ׳רים חדשים שנולדו, בין היתר, על בסיס משובים מהמשתמשים. לרגל  יום ההולדת והחל מהיום (חמישי), יוצג עדכון למפות Google במערכות ההפעלה אנדרואיד ו-iOS עם עיצוב חדש הכולל חמש לשוניות: בסביבה (Explore), מידי יום (Commute), נשמרו (Saved), תוכן חדש (Contribute) ועדכונים (Updates). בסביבה- מחפשים מסעדת מומלצת בקרבת מקום? בלשונית זו תמצאו מידע, דירוג וביקורות על כ- 200 מיליון בתי עסק ומקומות ברחבי העולם ביניהם מסעדות, ברים ואטרקציות תיירותיות. מידי יום- אם אתם מתניידים ברכב, באופניים או בתחבורה ציבורית, הלשונית הזו תסייע לכם להגיע ליעד בדרך היעילה ביותר. הגדירו את מסלול הנסיעה היומית שלכם ותהנו עדכוני תנועה בזמן אמת, שעת הגעה ודרכים חלופיות. נשמרו- ישנם מעל ל-6.5 מיליארד מקומות שנשמרו על ידי אנשים ב-מפות Google. הלשונית תאפשר לכם לצפות במקומות שאתם ואחרים שמרתם, לשתף המלצות עם חברים ולהתחיל לתכנן את החופשה הבאה שלכם. תוכן חדש- מאות מיליוני אנשים מוסיפים מידע ל-מפות Google אודות מקומות בהם ביקרו. בלשונית זו תוכלו לשתף בקלות מידע כמו רחובות וכתובות, דירוג בתי עסק ותמונות. כל תוכן שתעלו ל-מפות Google מסייע לאחרים לגלות מקומות חדשים ולתכנן תכניות. עדכונים- זוהי לשונית חדשה שכל תפקידה לגלות לכם את המקומות הטרנדיים ביותר. היא מאפשרת לפנות ישירות לבית העסק בנוסף למציאתו, שמירתו ושיתוף המלצות עליו. גם חווית הניווט בתחבורה ציבורית (transit) שודרגה. בשנה שעברה, נוסף מידע אודות חיזוי הצפיפות בתחבורה ציבורית, וכעת ניתן לקבל תובנות חדשות אודות המסלול שלכם. למשל מהי הטמפרטורה ברכבת או באוטובוס, האם התחנה וכלי התחבורה נגישים לאנשים עם מוגבלויות, האם ישנם קרונות לנשים בלבד ומהם אמצעי הבטיחות בכלי התחבורה בו תסעו (מאבטח, מצלמות אבטחה, לחצן מצוקה ועוד). לשוהים ביפן, ישנו גם מידע גם על מספר הקרונות בכל רכבת. כל העדכונים נעשו תודות לנוסעים שבחרו לשתף את החוויה שלהם. אם גם אתם רוצים לתרום לנוסעים עתידיים, מחכה לכם סקר קצר בתוך מפות Google על הנסיעות האחרונות שלכם בתחבורה ציבורית. העדכונים הללו יהיו זמינים בהדרגה למשתמשים ברחבי העולם החל מחודש מרץ. בשנה שעברה השיקה Google את ה- Live View שמסייע להחליט לאיזה כיוון צריך לפנות כשצועדים עם מפות Google. הודות לשילוב בין לימוד מכונה, צילומי הרחובות של Street View וחיישנים הקיימים בטלפונים ניידים, הולכי רגל יכולים לראות את הוראות הניווט על גבי תמונת הרחוב שסביבם. ב-Google מציינים כי בחודשים הקרובים, יורחבו יכולות השירות לסייע לכם כבר בשלב חיפוש היעד המבוקש. Live View יראה את המרחק המדויק למקום ואת הוראות הניווט אליו על גבי תמונה של הסביבה בה אתם נמצאים. לרגל חגיגות ה- 15, גם אייקון מפות Google חודש וכעת הוא מבוסס על נקודת ציון המקום האייקונית של המפות, במטרה להדגיש את השינוי של השנים האחרונות מסיוע בהגעה ליעד לגילוי עולם שלם שמסביבכם. בנוסף, כי אין חגיגה ללא הפתעה, נוסף גם אייקון רכב מיוחד, לזמן מוגבל בלבד, למנווטים ברכב בעזרת מפות Google.    

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםGoogleGoogle mapגוגל

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: