אא

2019 במלונות ת"א: תפוסת שיא של 76%

סיכום השנה החולפת במלונות תל אביב רבתי מציג עלייה בכמות לינות התיירים ועלייה בתפוסת חדרי המלון. יו"ר ההתאחדות, ג'ימי זוהר: "אנו חוששים שהפגיעה בתקציב השיווק של משרד התיירות יגרום להאטה בביקוש"

 צילום: 123rf צילום: 123rf
התאחדות מלונות תל אביב רבתי מציגה את נתוני התיירות במלונות לשנת 2019. שיא חדש נקבע בשנת 2019 בכמות לינות התיירים (תיירות נכנסת ותיירות פנים) 3.8 מיליון לינות במלונות, ובתפוסת חדרי המלון בערים שעמדה על 76% (לעומת ממוצע ארצי של 70%). מנכ"ל התאחדות מלונות תל אביב רבתי, עודד גרופמן: "מספר הלינות השנה עומד על מספר שיא של 4.7 מיליון לינות ובשלוש השנים האחרונות כמות הלינות גדלה ב25%. אנחנו מסכמים שנה נפלאה לתיירות בגוש דן ומייחלים להמשך הצמיחה בשנת 2020."  
התאחדות המלונות בתל אביב רבתיהתאחדות המלונות בתל אביב רבתי
באדיבות התאחדות המלונות בתל אביב רבתי   במלונות הרצליה נרשמה תפוסה בשנת 2019 של 70% ולינות התיירים גדלו ב-16% והישראליים ב-6%, הגידול בביקוש היה לצד גידול של אלף חדרי מלון חדשים בהרצליה בעשור האחרון. ג'ימי זוהר, יו"ר התאחדות המלונות תל אביב רבתי: "אנו חוששים שהפגיעה בתקציב השיווק של משרד התיירות יגרום להאטה בביקוש. אני קורא לשר ומנכ"ל משרד התיירות לפעול בנושא זה מול משרד ראש הממשלה והאוצר כדי להמשיך את היקפי הפעילות השיווקית התיירות לאזורנו". עוד הוסיף זוהר כי: "יש לזכור שבתחום ההיצע המלונאי, צפויים להתווסף 5,000 חדרי מלון באזור גוש דן בחמש השנים הקרובות מה שיגדיל משמעותית את כמות החדרים. אתגר חשוב נוסף שהרשויות צריכות להידרש אליו בדחיפות הוא הסדרת אלפי דירות הנופש לטווח קצר הפועלות לצד המלונות (דוגמת airbnb), שפועלות בצורה לא חוקית והתחרות מולם אינה הוגנת." התיירות מהארה"ב כוללת כ-31% מכלל לינות התיירים בת"א רבתי, מאיטליה נרשם גידול של 32% בכמות התיירים וכם התיירות מגרמניה רשמה גידול מרשים של 20%.   באדיבות התאחדות המלונות בתל אביב רבתי

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםהתאחדות המלונות בתל אביב רבתי

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: