אא

23 שנים לאתיופיאן איירליינס בישראל

חברת התעופה האפריקאית מינתה את בילן ארפיין כמנהלת אזור חדשה בארץ. החברה הודיעה בנוסף על מחירים מיוחדים לרגל החגיגות. בילן: "התכניות של החברה לשנים הבאות הן שאפתניות כמו המטרות שהצבנו והשגנו בשנים האחרונות"

בואינג 737 של אתיופיאן. צילום: Shutterstock בואינג 737 של אתיופיאן. צילום: Shutterstock
  חברת התעופה אתיופיאן איירליינס, אשר מיוצגת על ידי "טל תעופה" בישראל ציינה היום 23 שנים לפעילותה בארץ. עם תחילת הפעילות בשנת 1996 החברה הפעילה טיסה אחת כל שבועיים ובהדרגה הגדילה את הפעילות וכיום מפעילה שתי טיסות יומיות ו- 14 טיסות שבועיות לאדיס אבבה.
 בילן-ארפיין-מנהלת-אתיופיאן-איירליינס-בישראל בילן-ארפיין-מנהלת-אתיופיאן-איירליינס-בישראל
בילן ארפיין. צילום: יח"צ השנה העברית בפתח וכך גם השנה האתיופית - הנקראת "אנקוטטש" ועם ההתחלות החדשות אתיופיאן איירליינס מינתה מנהלת אזור חדשה: בילן ארפיין - Bilen Arefaine. בילן בעלת תואר ראשון בניהול ומנהל ציבורי ותואר שני בלימודי פיתוח עובדת בחברת התעופה 19 שנים בתפקידי ניהול במחלקות שונות: מכירות, משאבי אנוש, תקשורת ואדמיניסטרציה. עם כניסתה לתפקיד החדש בילן ארפיין ציינה כי: "בהנהלת חברת התעופה האתיופיות קיימת שביעות רצון רבה מהפעילות בישראל באמצעות ה-GSA חברת טל תעופה בראשה עומד גדעון טהלר ולגבי התכניות של החברה לשנים הבאות הן שאפתניות כמו המטרות שהצבנו והשגנו בשנים האחרונות". לכבוד חגיגות 23 שנות פעילות החברה בישראל היא הודיעה על מחירים מיוחדים: תל אביב - אדיס אבבה תעלה החל מ-417$ תל אביב - יוהנסבורג החל מ-339$ תל אביב - קפטאון החל מ-609$ תל אביב - סיישל החל מ-807$ תל אביב - בנגקוק החל מ-582$ תל אביב - דלהי החל מ-510$ תל אביב - מומביי החל מ-629$. המחירים כוללים מיסים וכבודה. הנוסעים שיטוסו למזרח הרחוק דרך אדיס וזמן ההמתנה לטיסת ההמשך הוא מעל 6 שעות, יהנו מסיור בעיר עם מדריך מקומי בשפה האנגלית ללא צורך בויזה, והכל ללא תשלום. אתיופיאן איירליינס דואגת לאשרת כניסה ליוצאים לסיור. הסיור כולל ביקור באתרים המרכזיים של אדיס אבבה. בתום הסיור הנוסעים יהנו מארוחת ערב אותנטית הכוללת מופע פולקלור ומשם יוחזרו לשדה התעופה ויעלו על טיסות ההמשך לאסיה. בקו לתל אביב מפעילה החברה מטוס מדגם 737-800 עם שתי מחלקות שירות  תיירים ועסקים.  במחלקת התיירים ניתן שירות מלא הכולל: שתי מזוודות של 23 קילו, כשהטסים להודו ותאילנד רשאים ל-2 מזוודות במשקל 40 ק"ג וארוחות. לתקופת החגים בין התאריכים 08.10.2019-26.10.2019 הטיסות מתל אביב לאדיס אבבה יבוצעו במטוסי הבואינג 787 דריימליינר של החברה.  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםהזירהאתיופיאן איירליינסטל תעופהפספורט תאילנד

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: