אא

קו ראשון למים: הכירו את מסעדת 4Sea האסיאתית

הלוקיישן הלוהט, הספיישלים המיוחדים, מנות השיירינג ואפילו מנות מותאמות להריוניות בפס נפרד במטבח בסושי בר התוסס והמגוון. המקום שהיה בעבר בית קפה עם נוף לחוף הים בהרצליה, הפך למסעדת פיוז׳ן וסושי בר יחודי שהנוף הוא רק תירוץ. יצאנו לטעום

טטאקי, מסעדת 4Sea. צילום: בת-שי עוז טטאקי, מסעדת 4Sea. צילום: בת-שי עוז

מסעדת 4Sea ממוקמת בלוקיישן לוהט בקו הראשון לחוף בהרצליה פיתוח. בית העסק עצמו לא חדש בנוף ובעבר היה בית קפה שכונתי אך הבעלים החליטו לשנות כיוון ואחרי שיפוץ ומיתוג מחדש, הפך הלוקיישן למסעדת פיוז׳ן - אסיאתית משפחתית. המסעדה מציעה תפריט מגוון של מנות שאפשר להגדיר בין אסיאתיות לים תיכוניות, לצד תפריט סושי מגוון המורכב ברובו מספיישלים מעניינים. ההריוניות כאן ישמחו אפילו לשמוע שמסעדת 4Sea מציעה מגוון רחב של סושי המותאם להריוניות בפס נפרד במטבח. המסעדה מחולקת לשני חללים, מתחם הישיבה הפנימי, הפונה למטבח הפתוח בו מתגלגל הסושי ובר הקוקטיילים והמתחם החיצוני עם הנוף המושלם ביותר לחוף.

מסעדת 4Seaמסעדת 4Sea
מסעדת 4Sea. צילום: בת-שי עוז המסעדה מציעה מגוון מנות שיירינג, בגודל מכובד מאוד ולכן, פתחנו את הערב במנת טטאקי פילה בקר וסלט ״Makong Fish״. פרוסות הטטאקי קיבלו צריבה עדינה והוגשו יחד עם רוטב פונזו, קרם צנונית ופלפל חריף - מנה מעולה! מומלץ להרים בעזרת הצ׳ופסטיקס את הפרוסה יחד עם כל הטוב שבפנים לביס נהדר בפה. עוד מהתקופה שהייתי דיילת אוויר, הסלטים האהובים עליי בתאילנד היו הסלטים עם תוספת דג מטוגן. סלט ה-״Makong Fish״ הורכב מלמון גראס, שאלוט, מלפפון, צ׳ילי, אשכולית אדומה, פמלה, כוסברה, נענע, רוטב ״נאם פלה״ תאילנדי וכמובן קוביות לוקוס מטוגנות. איזון מהמם בין מתוק, חמוץ, חריף, מלוח וקראנצ׳י. סלט מצוין במנה נדיבה מאוד בגודלה.
טטאקי, מסעדת 4Seaטטאקי, מסעדת 4Sea
טטאקי, מסעדת 4Sea. צילום: בת-שי עוז
סלט דג מטוגן, מסעדת 4Seaסלט דג מטוגן, מסעדת 4Sea
סלט דג מטוגן, מסעדת 4Sea. צילום: בת-שי עוז לאחר מכן הומלץ לנו על מנת הספיישל באותו היום, סביצ׳ה לוקוס עם טעמים מעט טרופיים שהוגש בקונכיית דף אורז מטוגנת. מנה גדולה, שהייתה טעימה אך מעט פחות נוחה לחלוקה כיוון שמדובר במנה שחייב לאכול בביסים עם הידיים. הייתי אולי משתמשת בדפי אורז קטנים יותר, על מנת להגיש את המנה ב-2-3 קונכיות קטנות וכך גם המנה הייתה שומרת יותר על קראנציות בפה ומושלמת לשיירינג.
ספיישל סביצ׳ה לוקוסספיישל סביצ׳ה לוקוס
ספיישל סביצ׳ה לוקוס. צילום: בת-שי עוז בגזרת הסושי, ב-4Sea נתקלתי בשילובים מיוחדים שלא יצא לי לטעום, כמו מנת הלוקוס פוטומאקי. רול רחב של חמש יחידות המורכב מלוקוס בטמפורה, אספרגוס, לבבות דקל, עירית ואבוקדו. שילוב מפתיע שהיה מוצלח למדי. גם הרול השני שבחרנו היה רול לא שגרתי. סאקורה רול שהורכב מטונה צרובה, סלמון, אושינקו, אבוקדו, עירית, בקישוט איולי יוזו ואפונת וואסבי גרוסה שהיה מצויין. הרול מוגש גם עם טוביקו ירוק, אך הפרטנרית שלי לארוחה מתקשה קצת עם המרקם של ביצי הדגים, ב-4Sea היו מקסימים מספיק כדיי להגיש אותו בצד ולאפשר למי שכן אוהב טוביקו, להנות ממנו.
פוטומאקי לוקוס, מסעדת 4Seaפוטומאקי לוקוס, מסעדת 4Sea
פוטומאקי לוקוס, מסעדת 4Sea. צילום: בת-שי עוז לקינוח הזמנו קרם ברולה זוגי. שתי יחידות של מקפא קרם ברולה על טוויל בצק עלים ופירות העונה, במקרה שלנו אלו היו ענבים. חייבת להגיד שפחות התחברתי למרקם של המקפא וההנאה של שכבת הקרמל המתפצלחת המאפיינת בדרך כלל קרם ברולה לטעמי לא הייתה שם.
קינוח מקפא ברולה, מסעדת 4Seaקינוח מקפא ברולה, מסעדת 4Sea
קינוח מקפא ברולה, מסעדת 4Sea. צילום: בת-שי עוז מעבר לזה החוויה הכוללת שלנו ב-4Sea הייתה מעולה. השירות היה אדיב, המלצרים היו נהדרים והאווירה במסעדה תוססת ונעימה בו״ז. ב-4Sea ניתן גם לחגוג אירועי בוטיק בתיאום מראש בחדר ה-Vip או במרפסת המקורה. במקום מציעים גם מגשי אירוח מלאים בכל טוב, טריים ורעננים בהזמנה אישית עד הבית.

 
 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by 4SEA - Kitchen & Sushi bar (@4sea_restaurant)

הכותבת הייתה אורחת של מסעדת 4Sea.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: פספורט קולינריPassFoodNews בארץpassfoodnews

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: