אא

ט"ו באב 2018: 5 היעדים הנבחרים לחג האהבה

כבר החלטתם איפה תתנשקו בחג האהבה ? רוצים לדעת כמה תעלה הרומנטיקה? אתר טרווליסט בדק ומצא שהיעד הפופולרי ביותר קרוב יותר ממה שחשבנו. הצביעו והשפיעו: מהו היעד המועדף שלכם לחופשה רומנטית בט"ו באב?

רודוס, יוון. צילום: 123rf רודוס, יוון. צילום: 123rf
בסוף השבוע הקרוב יחגגו בישראל את ט"ו באב, השנה ערב יום האהבה העברי יוצא ביום חמישי, מה שיאפשר לזוגות לבלות גם בסופ"ש מעבר לים. טרווליסט – האתר להשוואת מחירים בתיירות, בדק מהם 5 היעדים הפופולריים בקרב הישראלים לחגיגות ט"ו באב, אשר יחול ב – 27.8.18. מהנתונים עולה כי היעד הפופולרי ביותר בקרב הישראלים לחגיגות יום האהבה הבינלאומי היא רודוס עם לא פחות מ- 24% מההזמנות. במקום השני מככב במדד הפופולריות האי כרתים, עם 17% מתוך כלל ההזמנות של הישראלים. עיר הנופש בורגס במקום השלישי עם 13% מההזמנות, כאשר את רשימת חמשת היעדים המובילים סוגרים האיים קוס ופאפוס עם 9% מתוך כלל ההזמנות. בניגוד לשנים קודמות בהן, הייתה עדיפות לבירות אירופה (מדריד, אמסטרדם, ברלין ועוד), הצרכנים הישראליים מעדיפים לחגוג השנה באיי יוון, קפריסין ובולגריה, וככל הנראה יעשו את הסלפי הרומנטי על רקע החופים בשקיעה. רומא ואמסטרדם רושמות ירידה ניכרת, כאשר רומא עם 6% ואמסטרדם עומדת על 5% מסה"כ ההזמנות ובמקביל ממספר הטיסות.

כמה תעלה הרומנטיקה?

אתר טרווליסט בדק את מחירי הטיסות הממוצעים ליעדים הפופולריים ביותר בוולנטיין, ומצא כי היעדים הזולים ביותר הם מוסקבה עם מחיר טיסה ממוצע של 258 דולר, אחריה איסטנבול (260 דולר) קייב ( 296 דולר), רודוס ( 306 דולר), קוס (311 דולר), לרנקה (318 דולר) ובורגס (322 דולר). רומא וכרתים הן בין היעדים היקרים יותר מבין היעדים הפופולריים לחגיגות יום האהבה עם מחיר ממוצע של טיסה של 350 דולר. תמר גרזון, מנכ"לית טרווליסט: "מהנתונים ניתן ללמוד כי הישראלים מעדיפים לחגוג את חג האהבה לאורך החופים באיים של המדינות השכנות יוון, קפריסין, בולגריה. ט"ו באב שנחוג בקיץ מאפשר לזוגות הישראלים שילוב בין יעד קיצי ורומנטיקה והופך את החופשות באיים לאטרקטיביות במיוחד. גם בחגי תשרי, היוצאים השנה מוקדם במיוחד, בתחילת חודש ספטמבר, הישראלים יבחרו לנפוש באגן הים התיכון, בזכות מזג אוויר חם ונוח ומחירים אטרקטיביים".  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקים

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: