אא

6 האטרקציות המובילות בדובאי

אם אתם מתכננים חופשה לדובאי, בטח תחפשו אטרקציות בדובאי לכם ולכל המשפחה, ויש מלא כאלו. אז עשינו בשבילכם רשימה של 5 האטרקציות בדובאי שאסור לכם להפסיד // תוכן פרסומי

דובאי. צילום: 123rf דובאי. צילום: 123rf

בורג' ח'ילפה

אם ראיתם תמונות של דובאי, בטח שמתם לב למגדל העצום שצופה על כל העיר במרכז העיר. המגדל נקרא "בורג' ח'ילפה' (Burj Khalifa) והוא מתנשא לגובה עצום של 828 מטר ו163 קומות! המעלית שבו נוסעת כמו מכונית מרוץ ב10 מטר לשנייה, ויש ממנו תצפיות מדהימות הצופות לכל העיר. הכניסה למגדל עולה 149 דירהם לפחות למבוגר, 114 דירהם לילדים בגילאי 4-12 (מתחת לכך בחינם). כתבנו "לפחות" כי יש אפשרות לעלות לקומות העליונות על ידי תוספת תשלום. יש צורך להזמין כרטיסים מראש, ומומלץ מאד להגיע באזור השקיעה, על מנת לראותא ת הנוף של דובאי עם האורות של העיר, ביחד עם ההופעות המזרקות בתחתית הבניין בשעה זו. העניין זהו שבגלל הקורונה, יש הגבלה ל4 אנשים במעלית אחת, מה שאומר שייתכן שיהיה תור למעלית. על מנת לפתור את הבעיה, ניתן להזמין (בתוספת תשלום) ליווי והדרכה למגדל, וכך חוסכים את ההמתנה בתורים הארוכים, אם יש. בלי ספק שמודבר על אחת האטרקציות בדובאי שאסור לכם להפסיד.

קניון דובאי

מתוך המגדל יש כניסה לקניון דובאי, מתחם עצום עם שלל אטרקציות לכל המשפחה, מספיק כדי להיות שם יום שלם. יש שם החלקרח, אקווריום, מיני ולנה פאר ועוד שלל אטרקציות בדובאי.

צניחה חופשית

לצעירים וצעירים ברוחם, ניתן לעשות צניחה חופשית בדובאי, הצניחה עולה 2200 דירהם לצניחה בעיר, ו1700 דירהם לצניחה במדבר. מדובר על אטרקציה מטורפת מלאה אדרנלין, אתם עולים למטוס ופשוט קופצים ממנו ומתחילים לעוף כמו ציפור לכ60 שניות. אם זו פעם ראשונה שלכם יהיה אתכם מדריך (על הגב), וכל העסק כולו מאובטח ובטוח.

אומגה X LINE

זו החוויה המשלימה לצניחה חופשית,, אומגה של קילומטר, הארוכה בעולם, המגיעה למהירות של 80 קמ"ש. החוויה כולה מצולמת ומתועדת כך שתוכלו להראות ולספר לחברים שנשארו בארץ. המחיר הוא 400 דירהם לבודד ו700 דירהם לזוג. באומגה יש שני מסלולים מקבילים, כך שתוכלו לבקש מראש לעשות את האומגה במקביל לבן הזוג. מדובר על חוויה בלתי נשכחת, לבעלי לב חזק בלבד. שימו לב שיש תנאים פיזיים מגבילים (מגיל 12, ממשקל 50 ק"ג ומגובה 160 ס"מ), כדאי לברר מראש אם אתם מתאימים לכך. מלבד זאת יש להגיע חצי שעה קודם לשעה שקבעתם כדי שתוכלו להיכנס בזמן כראוי, אל תאחרו.

מופע לה פרל

המופע הכי מבוקש בעולם כולו. מדובר על מקום ענק, מושקע ברמות שלא יאומנו. 65 פעלולונים יתנו לכם שעה של מופע עוצר נשימה ומפתיע. בתוך במת תיאטרון ענקית, שנפתחת לבריכת מים של כמה מיליוני קוב, ונסגרת תוך כמה שניות לרצפה יבשה לחלוטין. פעלולים מופלאים ועוצרי נשימה. המופע מופיע 450 פעם בשנה, ועדיין הביקוש אליו עצום. מומלץ להזמין כרטיסים עם נסיעה הלוך חזור, כדי לעקוף את הפקקים הצפויים. כו כן, אם אתם מזמינים ב4 שורות הראשונות, תתכוננו קצת להירטב, מהמים המשפריצים כשהפעלולן קופץ פנימה. המומלץ הוא להזמין באזור ה"גולד", ממנו רואים הכי טוב. המחיר הוא 209 דירהם למבוגר ו160 דירהם לילד (מגיל 2-12). חשוב מאד להגיע בזמן, כי מי שמאחר הסדרנים מכניסים אוו למקום הכי קרוב עליהם על בסיס מקום פנוי כדי שלא להפריע למופע ולצופים. לעוד שלל אטרקציות בדובאי היכנסו לאתר דובאי.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דובאיתוכן פרסומי

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: