אא

ארקיע: רווח של 30 מיליון שקל בשנת 2016

החברה של האחים נקש רושמת את אחת השנים הטובות בתולדותיה עם רווח מרשים של 40 מיליון שקל לפני מיסים. אבי נקש לעובדים: "האתגרים העומדים בפני שוק התעופה בכלל ובפני ארקיע בפרט הינם בקנה מידה היסטורי". מה עוד כתב נקש לעובדי ארקיע?

|ניר דגן. צילום ניר גלילי |ניר דגן. צילום ניר גלילי

חברת ארקיע סיימה את שנת 2016 ברווח נקי של כ-30 מיליון שקל, כאשר הרווח הכולל לפני מיסים הסתכם לסך של כ-40 מיליון שקל, כך נודע ל'פספורטניוז'. דירקטוריון החברה אישר בחודש החולף את הדוחות הכספיים לשנת 2016 מהם עולה כי החברה רשמה השנה את אחת השנים הטובות בתולדותיה תוך שהיא מציגה שיפור משמעותי בכל הפרמטרים. היו"ר והבעלים אבי נקש, שלח ערב ראש השנה, איגרת ברכה לעובדי החברה. באגרת כתב נקש בין היתר:"שנת 2016 הייתה שנה רוויות פעילות בחברה והתאפיינה בשינוי והרחבת צי המטוסים, הגדלה ועדכון מפת היעדים, הגדלת נתח שוק ושיפור בשירות ללקוחות, כל אלה הביאו לשיפור התוצאות הכספיות של החברה". עוד ציין הבעלים נקש בפנייה שלו כי:" כידוע לכם, האתגרים העומדים בפני שוק התעופה בכלל ובפני ארקיע בפרט הינם בקנה מידה היסטורי". עוד כתב נקש לעובדי ארקיע : "אנו עומדים לפני סיום עונת הקיץ ובתחילתה של עונת החגים העמוסה. מבקש להודות לכל אנשי החברה, על הקרקע ובאוויר, אשר מתמודדים בנחישות ובמסירות על האתגרים המאוד מורכבים ועומדים בפני החברה". נקש סיים את האיגרת במסר לעובדים :"סומך עליכם ועל אחריותכם האישית שיחד נשכיל לעומד בפני האתגרים המורכבים העומדים בפנינו ולהוביל את השינויים הנדרשים בצורה מקצועית, תוך חדשנות, יצירתיות והתייעלות בכל רובדי העשייה שלנו".

אבי נקש, שנה רוויות פעילות. צילום: יח"צ

השנה המצויינת של ארקיע שעשתה בחודש מאי האחרון, מיתוג היסטורי מחדש לחברה אחרי 17 שנים, שכלל בין היתר לוגו ועיצוב צבעוני חדש למטוסים, הצטיידות במטוסים חדשים, אינטרנט אלחוטי ומערכות בידור במטוסים, השקת אפליקציה חדשה ועוד, הינה הישג חשוב למנכ"ל ניר דגן שמוביל את החברה בשנים האחרונות בבטחה יחדיו עם עוז ברלוביץ מנכ"ל ארקיע אינטרנשיונל.

ניר דגן -שנת מצויינת לארקיע. צילום ניר גלילי

לכתבות אחרונות הקשורות לארקיע:

ארקיע נערכת למבצע הגדול בתולדותיה להטסת חסידים לאומן

נחיתה היסטורית בשדה התעופה רמון

אימרו מעתה: הפועל "ארקיע"תל אביב

"הדקה ה-90 מנסה להעלות שלל טענות מופרכות כדי לחבל בזכיית ארקיע במכרז"

הישראליות בצמרת

ארקיע: הטייסים מאיימים לשבש טיסות

פרסום ראשון: ארקיע והשטיח המעופף זכו במכרז הנופש של המשטרה

ארקיע וישראייר: הסכמי עבודה חדשים עם הטייסים

פרסום ראשון: ארקיע רוכשת 50% מחברת אירוהנדלינג

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםארקיעכללי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: