אא

AIG משיקה אפליקציית ביטוח נסיעות לחו"ל

מהפכה בשוק ביטוח הנסיעות לחו"ל? יפעת רייטר, מנכ"לית AIG ישראל, הכריזה היום (ד') על AIG safe travel - אפליקציה חדשה שתאפשר ללקוחות החברה לקבל החזר בגין טיפול רפואי בחו"ל תוך 15 שניות מרגע הבקשה וישירות לכרטיס האשראי. רייטר: "זאת בשורה אדירה וחדשנית"

הפרזנטורים החדשים של AIG - אסי עזר ובעלו אלברט אסקולה יחד עם מנכ"לית AIG. צילום רן יחזקאל|אסי עזר ובעלו. צילום: ספיר פרץ זילברמן|יפעת רייטר הפרזנטורים החדשים של AIG - אסי עזר ובעלו אלברט אסקולה יחד עם מנכ"לית AIG. צילום רן יחזקאל|אסי עזר ובעלו. צילום: ספיר פרץ זילברמן|יפעת רייטר
חברת הביטוח AIG הכריזה במסיבת עיתונאים שקיימה הבוקר (ד') בתל אביב על השקה לקראת הקיץ של אפליקציה חדשה בתחום ביטוח הנסיעות לחו"ל: AIG Safe Travel. לדברי יפעת רייטר, מנכ"לית AIG ישראל, האפליקציה החדשה תאפשר ללקוחות החברה להתייעץ במקרה הצורך עם רופא אונליין, לאתר במהירות את הרופא המתאים הקרוב ביותר ולקבל החזרה מידי על ההוצאות, לרבות במקרה של עיכוב כבודה. עוד לדברי רייטר, ב-AIG מתחייבים כי התשלום יועבר תוך 15 שניות מרגע הבקשה וישירות לכרטיס האשראי, עוד בטרם עזב הלקוח את המרפאה, וללא צורך להתקשר לחברת הביטוח מראש וללא עיכוב הכרוך בשימוש באפליקציות העברת התשלומים הקיימות היום בשוק. האפליקציה מתווספת לביטוח הנסיעות הנוכחי של AIG. "מדובר בבשורה חדשנית ואדירה", אמרה. "אנחנו שמים את הצרכן במקום הראשון", אמרה.   "אנחנו מאמינים ללקוחות שלנו". יפעת רייטר, מנכ"לית AIG משיכה אפליקציית ביטוח נסיעות חדשה. צילום: ספיר פרץ זילברמן   רייטר, שמונתה לתפקידה בספטמבר האחרון, הכריזה על מוצר נוסף במסיבת העיתונאים: AIG 360 - ביטוח הרכב החדש של החברה המשדרג משמעותית את ביטוח הרכב הנוכחי של החברה. לדבריה, במסגרת המוצר החדש, תשיק AIG אפליקציה ייחודית, שמפותחת ע"י איתוראן, ותאפשר לנהגים צעירים לרכוש בנק קילומטרים לשימוש במספר כלי רכב, וכל זאת ללא התקנת רכיב כלשהו ברכב. "מדובר בבשורה של ממש לצרכן הביטוח הצעיר, שכן AIG מאפשרת לראשונה לנתק את הזיקה שבין הנהג לבין הרכב ומעניקה את הכיסוי לנהג ללא מגבלה על מספר כלי הרכב בהם הוא נוהג. בכך מאפשרת AIG ללקוחותיה יותר חופש ויותר גמישות. בנוסף, תאפשר AIG ללקוחותיה ליהנות מתמחור דינאמי של ביטוח הרכב, הנגזר מהיקף הנסועה (קילומטרז'), וזאת רק על בסיס הצהרתם וגם כאן - ללא צורך בהתקנת רכיב כלשהו ברכב", נמסר. לדברי רייטר, "שתי ההשקות הללו מבטאות את מחויבותנו כלפי הלקוח ואת חובתנו לייצר עבורו חוויית לקוח פשוטה, טבעית ושקופה, והכי חשוב – קצרה! לרוב, הקשר עם חברת הביטוח הוא לאור אירוע מצער, והתפקיד שלנו הוא להפוך את החוויה לנעימה יותר עבורו, מהירה יותר ומעוררת אמון ובטחון".

תוצאות שיא, מוצרים חדשים ושת"פ אסטרטגי עם MAX

עוד אמרה רייטר במסיבת העיתונאים כי היא צופה שבדו"חות החברה לשנת 2019 יוצגו תוצאות שיא ודיבידנד של 150 מיליון שקל. "זו תהיה שנה פנטסטית", אמרה.

רייטר דיווחה גם על שיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת הפיננסים MAX. במסגרת זו, תקים MAX סוכנות ביטוח שתציע ללקוחותיה ביטוחי רכב, דירה ונסיעות לחו"ל של AIG, באמצעות פלטפורמות דיגיטליות וייעודיות. אתמול חתמו הצדדים על הסכם שיתוף הפעולה והוא כפוף לאישור המפקח על הביטוח. רייטר דיווחה גם על שיתוף פעולה עם בנק לאומי, שנחתם במהלך 2019, במסגרתו לקוחות הבנק זכאים להטבות בלעדיות ברכישת ביטוחי רכב, דירה ונסיעות לחו"ל. כמו כן, החברה חתמה על הסכם עם יבואנית הרכב סמלת (יבואנית סובארו, פיאט, אלפא ג'יפ ועוד) בתחום ביטוחי הרכב, ועם מועדון "אשמורת", מועדון הצרכנות של הסתדרות המורים, בתחום ביטוחי משכנתא. "אני מודה לחברת MAX על הבחירה ב-AIG. אנחנו רואים בחיבור בינינו מהלך אסטרטגי בין שני שותפים טבעיים, שימקסם את יכולות שני הצדדים ויאפשר לנו לספק ללקוחותינו את המוצר האיכותי והמתאים ביותר לצרכי הלקוחות המשותפים", אמרה רייטר.

פרזנטורים חדשים: אסי עזר ובעלו

במסיבת העיתונאים הציגה רייטר גם את הפרזנטורים החדשים של AIG, בני הזוג אסי עזר ובעלו האדריכל אלברט אסקולה, שהקמפיין בכיכובם, באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, צפוי לעלות כבר בשבוע הבא. "אסי ואלברט מביאים למסך אותנטיות, חום אנושי ואמינות, לצד עדכניות וחדשנות, ואין מתאימים מהם להוביל את הפרסום של AIG בשנים הקרובות. אנחנו נרגשים לצאת לדרך הזו יחד", אמרה רייטר.

 
AIGAIG
אסי עזר ובעלו. צילום: ספיר פרץ זילברמן  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץמבזקיםביטוח נסיעות לחו"לAIGאסי עזר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: