אא

Airbnb: מדיניות ביטולים מקלה בשל מגיפת הקורונה

Airbnb העולמית מגיבה למגיפת הקורונה המתפשטת בעולם עם מדיניות ביטולים בשל מה שהיא מכנה "נסיבות מקלות". מה כוללת מדיניות הביטולים שלה ועל מה אין החזר כספי מ-Airbnb שכבר הפכה בת"א ל"אייר.בי.אנד.בידוד" למבודדי קורונה רבים

Airbnb. צילום: shutterstock Airbnb. צילום: shutterstock
ב-11 במארס הכריז ארגון הבריאות העולמי (WHO) על התפרצות נגיף הקורונה (COVID-19) כעל מגיפה עולמית. מאז, הנגיף רק ממשיך להתפשט במהירות מבעיתה ולהשבית מדינות שלמות.
כעת, מפרסמת Airbnb העולמית מדיניות ביטולים בשל מה שהיא מכנה "נסיבות מקלות" כדלקמן: כל מי שהזמין דירת Airbnb בין התאריכים 14 במרץ 2020 כולל לצ'ק אין עד ה-14 באפריל 2020, מכוסה במסגרת המדיניות המקלה ויכול לקבל את מלוא כספו בחזרה. במקביל, גם המארחים בדירותיהם יכולים לבטל הזמנות מצידם ללא חיוב, ללא קנס וללא השפעה שלילית על הסטטוס 'מארח מצטיין' (אם הם מחזיקים בו). Airbnb תחזיר למארחים את כל דמי השירות בגין ביטולים המכוסים במסגרת המדיניות.
אם ההזמנה כבר החלה, כלומר תאריך הצ'ק-אין עבר, לא חלות עליה נסיבות מקלות אלה. Airbnb מדגישה כי הזמנות שבוצעו עד 14 במרץ 2020 כולל ושתאריך הצ'ק-אין שלהן הוא אחרי 14 באפריל 2020 - הן אינן מכוסות כרגע במסגרת מדיניות הביטולים בנסיבות מקלות הקשורות לנגיף הקורונה (COVID-19). "מדיניות הביטולים בנסיבות מקלות נועדה להגן על אורחים ומארחים מפני נסיבות בלתי צפויות שצצו לאחר ביצוע ההזמנה. לאחר שארגון הבריאות העולמי הכריז על התפרצות נגיף הקורונה (COVID-19) כמגיפה גלובלית, מדיניות הביטולים בנסיבות מקלות לא חלה עוד, משום שהשלכותיו של נגיף הקורונה כבר אינן בלתי צפויות. חשוב לקרוא היטב את מדיניות הביטולים של המארח בעת ביצוע ההזמנה, וכדאי לבחור במדיניות שתאפשר לכם גמישות", כך Airbnb.
בתוך כך יצוין כי לא מעט דירות Airbnb בתל אביב הפכו למה שנקרא בעגה חופשית דירות "אייר.בי.אנד.בידוד" בשל הביקוש מצד ישראלים רבים ששבו מחו"ל ונדרשו להיכנס לבידוד. חלקם שכרו דירות Airbnb כדי למנוע אפשרות של הידבקות בני משפחה וחלקם שכרו דירות Airbnb כמה חברים יחד כדי להעביר את הבידוד בצוותא ולא לבד.
עוד יצוין כי במארס אשתקד, Airbnb - המתפעלת את אתר האינטרנט שהתמחותו העיקרית היא השכרת דירות לתיירים - פרסמה כי חצי מיליארד דיירים עשו שימוש בשירותי התיווך שלה מאז נוסדה בשנת 2008.   לא מעט דירות Airbnb בתל אביב הפכו למה שנקרא בעגה חופשית דירות "אייר.בי.אנד.בידוד". צילום: שאטרסטוק    
 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםחדשות עולמיותairbnbנגיף הקורונה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: