אא

ולתפארת מדינת ישראל

מים רבים זרמו בירקון מאז נולדה לפני 70 שנה. מדינת ישראל של ימי הצנע בפיפטיז, היא לא מדינת ישראל של עידן המילניום השופע. ובהלימה, גם תרבות הפנאי והנופש של אזרחיה שינתה פנים. ממוצר לשמנה וסלתה למוצר להמונים. ולרגל כברת הדרך הזו, בכירי ענף התיירות של 2018 מברכים

Shutterstock Shutterstock

גונן אוסישקין, מנכ"ל אל על

"יום העצמאות הוא יום מרגש וציון דרך חשוב למדינת ישראל, לאל על ובעצם לכל מי שישראל יקרה לליבו. לאורך 70 שנות עצמאות, אל על זכתה להיות שותפה לרגעי שיא מרגשים בהיסטוריה של מדינת ישראל כשהיא נושאת בגאווה את דגל ישראל על כל מטוסיה. אנו באל על עושים ונעשה כל שביכולתנו על מנת להבטיח שקהל לקוחותינו ייבחר בנו בכל פעם מחדש ונשאף גם בעתיד להעניק להם את השירות הטוב ביותר ואת התחושה של הכי בבית בעולם. בברכת חג עצמאות שמח".
מנכל אל עלמנכל אל על
גונן אוסישקין. צילום: סיון פרג'

דוד פתאל, בעלי רשת מלונות פתאל

"לחג העצמאות ה-70 למדינת ישראל, רשת מלונות פתאל ואני מאחלים חג שמח לכל עם ישראל ולענף המלונאות והתיירות. פריחה, שגשוג ותקווה שמספר התיירים ילך ויגדל בשנים הבאות ושיהיו לנו די חדרי מלון לארח את כולם. חג עצמאות שמח לכלל הציבור ולעובדים הנאמנים של קבוצת פתאל".
דוד פתאלדוד פתאל
דוד פתאל. צילום: יחצ

קובי קרני, יו"ר התאחדות סוכני הנסיעות ובעלי קבוצת סיגנל טורס

"מדינת ישראל היא נס גדול ומפואר. ההכרזה על הקמת מדינה עצמאית, שלוש שנים לאחר שחרור מחנות הריכוז, הייתה הביטוי החזק ביותר האפשרי לתקומת עם ישראל ולמימושה של הרוח הציונית אשר לאורה הוקמה והתפתחה ההתיישבות בארץ. עשור לפני כן, ב-1938, הוקם איגוד בעלי משרדי הנסיעות בא"י. שהרי, מאז ומתמיד, נסיעות ותיירות הן הדרך שבאמצעותה אנשים מרחיבים את אופקיהם, מתאווררים מחיי היום-יום וקושרים קשרים עם מקומות ואנשים רחוקים. התיירות היא תחום שמציג גידול מתמיד, וגם בעידן המואץ של טכנולוגיות אשר מאפשרות הגעה מכל מקום לכל מקום, תקשורת מידית והנגשת מידע לציבור. סוכני הנסיעות הם ערוץ חשוב ומרכזי בפיתוחה של התיירות ובמתן שירות מקצועי מקיף, כולל באינטרנט, לנוסעים הישראלים. אני מקווה ומייחל להעמקת תפישת התיירות כמנוף כלכלי חשוב למדינה, ולחיזוק מעמדה של התיירות כגשר המחבר בין אנשים , עמים ותרבויות. חג עצמאות שמח".
קובי קרניקובי קרני
קובי קרני. צילום: פספורטניוז

אורי סירקיס, מנכ"ל קבוצת ישראייר

"עצמאות היא מצב בו מדינה אינה תלויה בגורם חיצוני לצורך קיומה הפיזי, הכלכלי, הניהולי וההכרה הבינלאומית בקיומה. ישראייר מאחלת ביום העצמאות ה-70 למדינת ישראל, שחוסר התלות בגורמים החיצוניים, תלך ותתעצם, ושהשלום והשקט ישררו באזור כולו, והפריחה והשגשוג שנהנינו מהם בשנים האחרונות יימשכו ואף יתרחבו. במישור העסקי יום העצמאות הינו גם החג הפרטי של ישראייר שחוותה בשנים האחרונות מהפך של ממש והפכה מחברה תלותית עם איום ממשי לקיומה לחברה עצמאית, רווחית, הישגית, מקורית, תחרותית, שאפתנית ועצמאית. חג עצמאות שמח לשותפינו, לחברינו ולכל משפחת ישראייר".
אורי סירקיס: המו"מ למיזוג עם סאנדור הגיע לישורת האחרונה והסופיתאורי סירקיס: המו"מ למיזוג עם סאנדור הגיע לישורת האחרונה והסופית
אורי סירקיס

בועז וקסמן, בעלים יו"ר אופיר טורס

"גאווה צרופה להיות מנהיג תיירותי בישראל החוגגת 70 שנות עצמאות. ענף התיירות גאה לפעול בישראל עצמאית ודמוקרטית. הענף מושפע מכל אירוע בטחוני ופוליטי ומהווה ראי נאמן ושותף לכל שינוי במדינה האהובה שלנו. העשייה בתיירות הנכנסת חשובה מאוד ותורמת למדינה. אנו סוכני הנסיעות מייחלים כל יום לשלום ומנצלים כל חלון הזדמנות לתרום ללקוחות ולמדינה, ולצוות העובדים שלנו. 70 שנה זו התחלה מבטיחה וסוכני הנסיעות בישראל ברמה בינלאומית כבירה. נמשיך לעזור לענף, ללקוחות ולפיתוח התיירות בישראל. אופיר טורס סוכן הנסיעות הלאומי". בועז וקסמן. צילום: חן גלילי

ניר דגן, מנכ"ל ארקיע

"ארקיע, אשר הוקמה עם המדינה, מציינת ביום העצמאות את תחילת אירועי יום הולדתה ה-70, עשרות שנים של היסטוריה תעופתית שלובה בהיסטוריה של המדינה. קבוצת ארקיע ומשפחת נקש מברכים את כל החברים, הקולגות והשותפים בברכת חג שמח, עצמאות בכל התחומים. התפתחות, תחרות והנאה מהדרך. כמו בעת הקמתה, ארקיע תמשיך לחבר את הפריפריה ואת אילת למרכז הארץ ובו בזמן תמשיך להתפתח בפעילות בינלאומית לעשות יעדים ברחבי העולם. ארקיע רכשה ומקבלת מטוסי סילון חדשים ונכנסת לעשור הבא עם פעילות תיירותית ענפה וחופש בטיסות ישירות לכל רחבי העולם".
ניר דגן. צילום: חן גליליניר דגן. צילום: חן גלילי
ניר דגן. צילום: פספורטניוז- חן גלילי

עפר חודורוב, מנכ"ל ובעלים דיזנהאוז BTC

"במלאות 70 למדינתנו הנהדרת נסתכל בגאווה על כל מה שנעשה ב-70 השנים האחרונות. לא נשכח ונזכור תמיד את כל אלו ששילמו בגופם ובחייהם לאפשר לכולנו חיים במדינה חופשית ודמוקרטית. ומעבר לתקווה הגדולה לשלום, מבקש שנחזור לתת כבוד האחד לשני ואולי ננסה לזכור וליישם כל יום את המשפט 'ואהבת לרעך כמוך'. חג עצמאות שמח".

יורם מוטעי, מבעלי ומנכ"ל קשרי תעופה

"מדינת ישראל נכנסת לעשור השמיני לחייה. המספר 7 מסמל ביהדות את הבריאה ואת מחזור הטבע, והמספר 8 מסמל את האינסוף ואת הברית הנצחית והאינסופית ביננו לבין היושב במרומים. חגיגות ה-70 מציינות בראייה שלי את השלמת בריאתנו כאומה השבה למולדתה ופותחות את חגיגות האינסוף שלנו כמדינה החיה על אדמתה בשאיפה לשלום נצחי עם כלל תושביה ושכניה. ברצוני לאחל לכל ענף הנסיעות בישראל התורם תרומה ענקית לביסוסה של המדינה. לדו קיום הלכה למעשה בין כל יושביה. ולקשרי ויחסי חוץ ברמה הגבוהה והיעילה ביותר מזה 7 עשורים. המשך צמיחה, שגשוג, נחת רוח וברכה בכל מעשה ידנו והגעה לחגיגות ה-80 בדרך שתלווה בשמחה ובבריאות איתנה".
יורם מוטעי ואייל סגל. צילום: רונן מחלביורם מוטעי ואייל סגל. צילום: רונן מחלב
יורם מוטעי ואייל סגל. צילום: רונן מחלב

אפרים פורטיס, בעלי קבוצת אופן סקיי

"קבוצת אופן סקיי ואני מברכים ביום העצמאות ה-70 של מדינת ישראל את כל ענף התיירות והתעופה ואת כל העוסקים במלאכה בחג שמח ואיחולי הצלחה הן בתיירות הנכנסת והן בתיירות היוצאת גם בשנת העצמאות ה-71 ובכל השנים הבאות".
אפרים פורטיסאפרים פורטיס
אפרים פורטיס. צילום: יח"צ

ארז שמול, בעלי קבוצת תלמה

"לכבוד 70 שנה למדינתנו אני מאחל יום עצמאות שמח לתעשיית התיירות המסורתית והמודרנית, מאחל עתיד עם יותר שיתוף פעולה ופחות אגו שמניע את ותיקי הענף. מאחל יותר פתיחות לטכנולוגיה וקידמה, פחות ניסיונות לסרס את הדור החדש שמאיץ את האבולוציה שהענף שלנו דורש. יותר מהכל, אני מאחל חג עצמאות שמח לסוכן הבודד שנלחם על קיומו בשוק מאתגר ומשתנה".
ארז שמולארז שמול
ארז שמול. צילום: רונן מחלב, פספורטניוז

חני סובול, מנכ"לית התאחדות סוכני הנסיעות

"השנה אנו חוגגים 70 שנות עצמאות. ישראל הפתיעה את העולם כולו כאשר יצרה אי של דמוקרטיה במזרח התיכון. מיומה הראשון פיתחה טכנולוגיות מתקדמות ותעשיה חדשנית, מובילה בחקלאות, במדע וברפואה. מהווה בית גידול וחממה למצוינות –מודל ודוגמה לעולם כולו. ישראל יצרה חברה פלורליסטית, שקלטה את תושביה מרחבי העולם תוך יצירת פסיפס של מזרח ומערב, חיבור ומיזוג של תרבויות , כור היתוך-בנינו לנו בית. תהליך הבירור הפנימי והשיח לעולם לא יסתיים והעמדות השונות ימשכו להיות מקור לדיון, אך חובה עלינו לשמר את ערכי האנוש ולדאוג לגורלם הטוב של הבאים אחרינו. 70 שנה מאחורינו. שנים של נחישות והתמדה, שנים של הישרדות ובנייה. מי ייתן ו-70 השנים הבאות של ישראל תהיינה שנים של כבוד ושל שוויון, שנים של הקשבה, הכרה וסובלנות. שנים שבהן נמשיך ונבנה את עצמנו ואת עצמאותנו. יום עצמאות שמח למטיילים בארץ ובעולם, לנופשים באשר הם ולכם- חברים ויועצי תיירות שעושים לילות כימים כדי לוודא שלקוחותינו ישובו לביתם בשלום, עמוסי חוויות וזיכרונות טובים. חג עצמאות שמח לכם ולבני ביתכם".
חני סובולחני סובול
חני סובול. צילום" יח"צ

קובי זוסמן, מנכ"ל יאט"א ישראל

"ערב יום העצמאות ה-70 של מדינת ישראל, נרגשים כולנו מהישגי מדינתנו . במהלך כל שנות עצמאותנו הצליחה ישראל להוות מקור השראה עצום לאנושות כולה בזכות ערכי החופש, חרות, דמוקרטיה, יזמות, יוזמה ותעוזה. מימיה הראשונים של המדינה, ואף כל הקשיים והאתגרים, החלה גם לפעול בישראל תעשיית תעופה ותיירות מפותחת ומתקדמת אשר קורותיה שזורים עם התפתחותה המופלאה של מדינת ישראל. בירכת חג שמח לחברות התעופה, לסוכני הנסיעות, למלונאים ולכל העוסקים בתחום הכל כך חשוב להמשך התפתחותה של מדינת ישראל. תחיי מדינת ישראל".
קובי זוסמןקובי זוסמן
קובי זוסמן. יח"צ

איציק פנסו, מנכ"ל רשת פלאנטו

"ישראל בת 70 תוססת, רוגשת ושמיה פתוחים, ונתיביה מלאים בנוסעים, תיירים ואנשי עסקים, חברות תעופה חדשות לבקרים מבקשות אישורים לפתוח עוד ועוד קוים. ואין זה פלא שכך הדבר, כי ישראל ממזגת עתיד חדשני עם עבר מפואר, מיזוג של דתות , תרבויות ועדות, נופים של הרים חופי ים ומדבריות. אנו העוסקים בנסיעות מידי יום מאחלים ומייחלים לשלום וביטחון. חג עצמאות שמח לכל אלו שמסייעים לנו, הסוכנים, להגשים חלומות לאנשים. חג שמח לכל אלו שנלחמים על מנת שתעשיית התיירות תשגשג ותצמח. חג עצמאות שמח לכל עם ישראל".
איציק פנסואיציק פנסו
איציק פנסו. צילום: אביב טרופר

יוסי פתאל, מנכ"ל לשכת מארגני תיירות נכנסת

"אלתרמן כתב: לכאב אותך ושוב להתאהב. כך היא ארצנו כך גם ענף התיירות לישראל. בעידן בו תמונות מכריעות מלחמות וחוות דעת הם מדדים לתשואה והצלחה, התיירות הנכנסת לישראל מהווה 'כיפת ברזל' תדמיתית התורמת למעמדה של ישראל בעולם, כל תייר שב לארצו כשגריר הוגן של ישראל. התיירות לישראל היא גם מדד השפיות שלנו בעיני העולם. בשנת השביעים חוסנו ועוצמתו של ענף התיירות הנכנסת הוא אחד מהישגיה החשובים של ישראל ביום חג עצמאותה. חג עצמאות שמח לך ארץ אהובה ולבניה ובנותיה המסורים בענף התיירות".
יוסי פתאליוסי פתאל
יוסי פתאל. צילום: יחצ

עידית פדן, מנכ"לית אופקים תיירות

"במהלך 70 שנות תיירות במדינת ישראל ראינו עליות ומורדות. בשנה הזו אנו חווים עליה בתיירות הנכנסת וזינוק משמעותי בתיירות היוצאת הודות לשמיים הפתוחים והשינויים נוספים אשר עוברים על הענף. אנו בקבוצת אופקים ממשיכים לפתח ולשכלל את אפשרויות הנופש של התיירים והתיירות בארץ ובחו״ל עם טיולים מיוחדים המותאמים לכל דרישה - החל משומרי מסורת ועד טיולים פרטיים בהתאמה אישית ואנו אף גאים במיוחד על טיולים המוצעים לאנשים עם צרכים מיוחדים המאפשרים להם ליהנות מחוויית שהייה ייחודית בחו״ל. אני מאחלת לתעשיית התיירות בארץ ובעולם המשך שגשוג וצמיחה ומתחייבת כי נמשיך ונשאת את כלל לקוחותינו במקצועיות ובמסירות".
עידית פדןעידית פדן
עידית פדן, מנכ"לית קבוצת אופקים. צילום יחצ

טלי נוי, מנהלת מחלקת הקרוזים של MSC בישראל

"היא הייתה כמעט בת גילי כשנולדתי, ולה תוספת השנים עושה רק טוב. היא מתפתחת, מתעצמת, פורצת גבולות. אני מאחלת שתמיד נחגוג את יום העצמאות בישראל, שנתרגש, ונדע להעריך את אשר יש פה. שנעניק ללקוחותינו חוויות וטעמים אינספור ממקומות קרובים ורחוקים בעולם. אבל תמיד נזכור, ישראל יש רק 1 ! אני מאחלת לכולנו יומולדת 70 שמחה, שיהיו לפחות עוד 70 שנים של התפתחות וצמיחה, שקרוזים יהיו ה-אלטרנטיבה לחופשה רגילה. חג עצמאות שמח".
טלי נויטלי נוי
טלי נוי. צילום: יח"צ

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעותמבזקיםכללי

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: