Makam-Teaser

חזרו לפסגה: ארקיע חגגה עם הפועל ת"א העפלה לליגת העל

האדומים חזרו לליגת העל בכדורגל אחרי היעדרות של עונה אחת. נותנת החסות הרשמית של המועדון הצטרפה לחגיגות העלייה ותפנק את השחקנים בחופשה באילת. עוז ברלוביץ', מנכ''ל ארקיע אינטרשיונל: ''מסכמים שנה ראשונה לשיתוף הפעולה בשביעות רצון גדולה''

צילום: שי וסיני צלמים

קבוצת הכדורגל של הפועל תל-אביב השלימה אתמול (שני) העפלה לליגת העל לעיני 7500 צופים באצטדיון המושבה בפתח-תקווה. האדומים עשו זאת בתום עונה אחת ובמרחק נקודות גדול מיתר קבוצות ליגת המשנה (הליגה הלאומית). לצד האוהדים והשחקנים הנלהבים, הצטרפו לחגיגות גם בחברת "ארקיע", נותנת החסות הרשמית של המועדון העונה.

כזכור, בתחילת עונת המשחקים הנוכחית (2017/18) חתמו בעלי הקבוצה, האחים איציק ושרון ניסנוב, עם קברניטי "ארקיע" על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי, שלפחות לעת עתה נראה כמו חיבור מוצלח למדי.

בארקיע מציינים כי שיתוף הפעולה בין הצדדים נועד להשיג את המטרות הבאות: קידום מותג "ארקיע" בקרב חובבי הכדורגל בישראל, שינוי השם הפועל תל-אביב להפועל "ארקיע" תל-אביב, חשיפה רחבה של סיקור הקבוצה במהלך השנה כולל מיתוג ארקיע, פעילות שיווק וחו"ל לטובת חיבור ערכי ארקיע כחברה מתחדשת הכוללות פעילויות תוכן לאוהדים במהלך המשחקים והענקת טיסות לזוכים בהן, הפצת מבצעים ייחודיים לאוהדי הקבוצה, קידום רחב של מוצרי מרצ'נדייז במיתוג משותף ועוד.

עוז ברלוביץ', "ארקיע אינטרנשיונל"

עוז ברלוביץ

עוז ברלוביץ, מנכ״ל ארקיע אינטרנשיונל, התייחס לשביעות רצונו מהיקף שיתוף הפעולה עם האדומים: ארקיע מסכמת את השנה הראשונה לשיתוף הפעולה בשביעות רצון גדולה, הן מהחיבור בין שני מותגים מתחדשים ובצמיחה והן מפעילויות השיווקיות שבוצעו במהלך השנה הכוללים פעילות תוכן לאוהדים ולשחקנים שזכו בטיסות לזנזיבר, ברצלונה וסיציליה, מבצעים מיוחדים, לאוהדים, הזמנת שותפים עסקיים למשחקים. כהערכה על שת״פ המוצלח ארקיע תפנק את השחקנים והצוות בחגיגות העלייה בחופשה באילת".

 

הפועל תל אביב. צילום: שי וסיני צלמים