אא

נוסעים לברצלונה? קבלו רשימה של טאפאס ברים מומלצים בעיר

טאפאס הוא מאכל ספרדי טיפוסי המוגש בצלחות קטנות. במידה ותבקרו בברצלונה אל תחמיצו ביקור בבר טאפאס מקומי המספק חוויה קולינארית ובלתי נפרדת מההוויה הספרדית

| |

תרבות הטאפאס שכבשה בסערה את העולם מתבססת על קונספט של מנות קטנות קלילות, צבעוניות וטריות המוגשות תמיד בלווית כוס יין צלול או בירה צוננת, כל זאת באווירה חברתית, בלתי פורמאלית שמחה ומעט רועשת.

תיאוריות שונות ניסו להסביר את שורשי תרבות הטאפאס בספרד, אחת מהן סברה כי מקורה במכסים האכילים שבעלי הברים היו שמים על כוסות היין או הבירה במטרה להגן עליהן מפני מעופפים לא רצויים. ברצלונה עמוסה בטאפאס ברים מפתים המציעים מגוון אינסופי של מאכלים משובחים מהמטבח הקטלני.

 

הנה כמה מסעדות, חנויות אוכל וטאפאס ברים המגישים את המנות המוקטנות המגניבות הללו:

Quimet i Quimet - בר טאפאס משפחתי חמים עם אוירה לא רשמית המגיש טאפאסים מופלאים ושומר על מקומו כאחד הברים המובילים בעיר. המקום קטן ודחוס, בעל 2 שולחנות ומקומות לעמידה בלבד אך הומה באופן קבוע. בזכות האווירה הקלילה והאוכל המשובח המוגש בו ובעקר הגבינות, פירות הים והמשקאות האלכוהוליים מכל רחבי העולם יצא שמו למרחקים.
כתובת: Barcelona, Poeta Cabanyes, 25, Poble-sec
טלפון: 34-934-423142

Casa de Tapes Caסota - בר טאפאס מומלץ בעל אילן יוחסין רציני בזכות היותו האח הצעיר של המסעדה המפורסמת Rםas de Galicia. הבר מתמחה במאכלי ים משובחים, בין המנות המומלצות תמנון גליציאני, פטאטאס בראבאס (תפוחי אדמה עם רוטב חריף), דגים מטוגנים, סלט רוסי ויין ובירה מהחבית. מתאים לבילוי של ארוחת ערב או אחרי מופע בתיאטראות הקרובים.
כתובת: Carrer de Lleida, 7, Barcelona
טלפון: 34-933-259171

El Xampanyet - בקרבת מוזיאון פיקאסו, בשכונת בורן , ממוקם בר El Xampanyet הפופולארי העומד על תילו ומנוהל על ידי משפחה אחת מתחילת שנות השלושים של המאה הקודמת. כאן ניתן ללגום קאווה ולאכול סוגים שונים של טאפאסים, גבינות, בשרים ונקניקים. המקום מעט הומה ודחוס אך שווה את הביקור בשל האווירה והמחירים השווים לכל נפש.
כתובת: C/Montcada 22, Born, Barcelona
טלפון: 34-933-197003

La Cova Fumada - בודגה משפחתית, ממוקמת באזור הנמל ופופולארית בקרב מקומיים ובעיקר מלחים. בתפריט דגים מטוגנים, פירות ים בשמן זית, potato bombs, סלטים מצוינים של בצל ועגבניות, טאפאס חומוס, נקניקיות ועוד והכל טרי טרי ובמחירים נוחים. אווירה ביתית וחמה וריהוט בטעם של פעם תורמים לאווירה הבלתי פורמלית של המקום. לא ניתן להזמין מראש כך שמומלץ להגיע מוקדם.
כתובת: Carrer del Baluard 56, Barceloneta, Barcelona
טלפון: 34-932-214061

La Esquinica - בר טאפאס המגיש מנות מסורתיות ספרדיות כגון קרוקטים, מולים ממולאים, דגים מטוגנים, פטריות, פטאטאס בראבאס, טבעות קלמארי בשמנת, צדפות, בשרים על האש וקבבונים . על אף יעילותו של הצוות מי שיגיע בסופי השבוע העמוסים בשעות הארוחות יקבל מספר ויאלץ להתאזר בסבלנות.
כתובת: La Esquinica Passeig de Fabra i Puig, 296, Barcelona
טלפון: 34-933-582519

La Taverna del Clםnic- מסעדה ברמה גבוהה הממוקמת ברובע אישמפלה המרכזי מול הכניסה הראשית של בית החולים קליניק ומגישה מנות טאפאס מודרניות ויצירתיות המבוססות על טעמים מסורתיים גליציאנים וקטלאנים. הדגש כאן הוא על מרכיבים איכותיים טריים ועונתיים תוך שימת לב לפרטים הקטנים. המבחר מגוון ביותר וכולל מעל 60 מנות לבחירה כגון פטאטאס בראבאס, פטריות בר, קנלוני כבד אווז ועוד.
כתובת: Carrer del Rossellף, 155, 08036 Barcelona
טלפון: 34-934-104221

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מדריך יעדיםספרד

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: