אא

רויאל קאריביאן: משיקה אנייה חדשה מסדרת אואזיס

ריצ'ארד ד.פיין, יו"ר ומנכ"ל רויאל קאריביאן: "אניות מסדרת הOASIS ממשיכות להפתיע ולבדר הן את האורחים הוותיקים והן את החדשים, ושוברות את המוסכמות לגבי איך בעצם נראית ומרגישה חופשת שיט"

| |

תאגיד השיט רויאל קאריביאן מכריז על השקתה של אנייה חדשה - Harmony of the Seas, באפריל 2016, מסדרת OASIS. האנייה החדשה, בעלת ה-16 סיפונים ובמשקל של 227,000 טון, תציע מגוון רחב של אטרקציות ופעילויות, לרבות מגלשות מים בעלות 3 קומות.

ריצ'ארד ד.פיין, יו"ר ומנכ"ל רויאל קאריביאן: "אניות מסדרת הOASIS  ממשיכות להפתיע ולבדר הן את האורחים הוותיקים והן את החדשים, ושוברות את המוסכמות לגבי איך בעצם נראית ומרגישה חופשת שיט".

האנייה החדשה תכלול בין השאר: בר רובוטים, שיגישו לאורחים את המשקאות תוך כדי ריקוד, מגוון מסעדות, חנויות וסניפים של רשתות מוכרות כדוגמת סטארבאקס על טיילת האנייה, צמידים חכמים המאפשרים כניסה לחדרים, קניות ברחבי האנייה, וביצוע הזמנות, חיבור אינטרנט מהיר בים הפתוח, "הסעודה הדינמית", גישה חדשה לחלוטין שבה יש לאורחי האנייה שליטה מוחלטת של המסע הקולינרי שלהם בין  מסעדות האנייה: בתי קפה, מסעדות יוקרה, גריל, ביסטרו, ועוד.

האנייה החדשה תכלול 16 סיפונים, תשקול 227,000 טון, ותוכל להכיל עד 5,479 אורחים ב2,747 חדרים בגדלים שונים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: