אא

150 נוסעי מטוס "ג'רמן ווינגס" נהרגו בהתרסקות

יו"ר קבוצת לופטהנזה, קרסטן שפר, אמר עם היוודע אסון ההתרסקות באלפים, של מטוס חברת התעופה הנמנת על קבוצת לופטהנזה : "זה יום שחור ללופטהנזה", כלי התקשורת בצרפת מדווחים כי הטייס שידר למגדל הפיקוח קריאת חירום לפני התרסקות המטוס

| |

מטוס נוסעים אירבוס A320 של חברת "ג'רמן ווינגס", חברת הבת של לופטהנזה, המפעילה טיסות "לואו קוסט" באירופה, שעשה את דרכו מברצלונה לדיסלדורף, התרסק הבוקר (שעה 10:00 שעון מקומי בצרפת) באלפים שבדרום צרפת, כשעה לאחר המראתו.

שר הפנים הצרפתי, מסר שהריסות המטוס נמצאו ליד הכפר דין לה באן, סמוך לעיירה ברסלונט, בהרי האלפים הצרפתיים.כלי התקשורת בצרפת מדווחים, כי לפני התרסקות המטוס, שידר הטייס אות מצוקה למגדל הפיקוח במרסיי ואף ביקש לבצע נחיתת חירום.

ראש ממשלת צרפת, מנואל ולס, אמר שקרוב לודאי שכל נוסעי המטוס, 150 במספר, נהרגו בהתרסקות, 142 בינהם 6 אנשי צוות. נשיא צרפת, פרנסואה הולנד, אמר שכפי הנראה אין שורדים בין נוסעי המטוס, רובם גרמנים, ומסר את תנחומיו למשפחות הקורבנות. הולנד, התקשר לאנגלה מרקל, קנצלרית גרמניה, והביע את תנחומיו.

דובר מטעם ממשלת גרמניה אמר כי מרקל תגיע בהקדם לזירת ההתרסקות. עם היוודע דבר האסון אמר קרסטן שפר, יו"ר קבוצת לופהנזה: "זה יום שחור ללופטהנזה".

חברת "ג'רמנווינגס" הביעה את צערה על האסון ומסרה תנחומיה למשפחות ההרוגים, והודיעה כי בשעה 15:00 (16:00 שעון ישראל) תמסור פרטים נוספים במסיבת עיתונאים בשדה התעופה קלן-בון.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: