מנהל חדש באופיר טורס

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin
ערן קרוטושינסקי מונה למנהל סניף המרכז בבן יהודה תל אביב. על חזרתו לתחום התיירות אמר כי: "החיבור עם אופיר טורס היה עבורי טבעי"

חברת אופיר טורס הודיעה על מינויו של ערן קרוטושינסקי למנהל סניף המרכז בבן יהודה, תל אביב. לדברי החברה, במסגרת תפקידו יהיה אחראי על קידומו של הסניף וניהולו, יחלק את הזמן בין המשרד כנקודת הבסיס לפעילות, לבין יציאה לשטח להכיר טוב ולעומק את לקוחות המשרד, ואף להשיג לקוחות חדשים.

ערן, המוכר לוותיקי הענף מתקופת עבודתו באל על, היה בצוות המכירות בתקופה בה אל על הקימה מחדש את מחלקת המכירות בניהולה של זיוה לוריא וברכה בן אלי. בשנת 2008 עבר לתחום הפרסום והמדיה למספר שנים, ולאחריה בקבוצת הרכב "קרסו מוטורס". בתקופה האחרונה עסק כיועץ עצמאי בתחום המכירות והשיווק. ערן, נשוי ואב לשלושה יליד ותושב רמת גן, בעל תואר ראשון ושני מאונ' תל אביב, ובנוסף, סיים לימודי משפטים ותואר שני נוסף במנהל עסקים.

את חזרתו לענף התיירות ציין בסיפוק באומרו "אני מאוד שמח על ההזדמנות שניתנה לי לשוב לתחום המעניין והמרתק". כשנשאל לעניין המעבר מצד הספק לצד הסוכן הוסיף ואמר "המעבר בין שני הצדדים רק מאפשר לי להכיר טוב יותר את המערכות מולן אנו פועלים, ומעניק זווית הסתכלות נוספת על התחום. אני משוכנע כי נוכל להפיק תועלת רבה". לשאלה "איך זה לחזור לרחוב בן יהודה" ענה: "בן יהודה הוא המקום בו למדתי את רוב הסודות של ענף התיירות, והחיבור עם אופיר טורס היה עבורי טבעי היות וישבנו קומה מעל קומה והקשר ביננו היה על בסיס יומיומי. בנוסף, חלק גדול מהאנשים שעבדתי איתם ומולם נותרו באופיר טורס, מה שמחזק עבורי את התחושה כי אופיר טורס הוא יותר ממקום עבודה, אלא בית חם עבור רבים מהעובדים בחברה".

מנכ"ל קבוצת אופיר טורס בועז וקסמן והמשנה למנכ"ל, יהודה זפרני איחלו בהצלחה רבה.

 

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin

השאירו תגובה לפוסט

3 תגובות

  1. קיבלתי 2זיכוים לא נכונים פחות כסף למה אני לא מקבל מה ששילמתי קיבלי מסרון מחברת האשראי על זכוי של 648 פעמיים ופועל קיבלי פחות למה אתם גונבים לי כסף אים אני הייתי חייב לכם כסף הייתם הולכים להוצאה לפועל אבקש לדבר עים מנכל אופיר טורס בדחיפות אחרת אפנה לתקשורת ולבית משפט זה יעלה לכם יותר חוצפנים

    1. גם אני ביטלתי את הטיסה עקב משבר הקורונה לאחר הרבה זריקת אחריות קיבלתי בסוף מספר של נותנת השירות הלא חביבה במיוחד אוסנת אשר אמרה שתטפל בהחזר אותו אקבל לאחר 90 יום מיום הפניה. שום כסף לא קיבלת ומעבר לזה בעת יצירת הקשר אוסנת מנתקת את שיחות הטלפון בפרצוף לאחר שביקשתי תשובות לגבי הכסף. התקשרתי ישירות לחברה וכמובן שאם זה בטיפול לגבי הזמנות שבוצעו אתה מועבר ישר למייל והדיחה מתנתקת באופן אוטומטי אז הקשתי לשלוחה של רכישת טיול חדש. לאחר שנותנת שירות אחרת ענתה לי ביקשתי שוב תשובה ואומנות התפרצה לשיחה ומשם שוב זרקה אחריות ואמרה שהשיחה נגמרה ושוב הסירה את האחריות. לאחר שליחת מייל קיבלתי הודעת תפוצה שמפורסמת גם באתר החברה בלי שוב תשובות ושום כסף. חברה שמביכה את עצמה ואת השירות שהיא נותנת. עם הסיפור שלי אני אגיע לתקשורת ואפילו לבית המשפט אם אצטרך ולא אקבל את מלוא הכסף חזרה.

  2. חברת אופיר אינה מסוגלת לתת שרות ללקוחות ומזלזלת בהם.אין כמעט מענה לטלפונים ולמיילים שנשלחים אליהם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אשר מפר את תנאי השימוש לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.

רוצים לדעת כל מה שחם בתיירות ותעופה?

הצטרפו לניוזלטר ותקבלו את החדשות והעדכונים של עולם התיירות והתעופה לתיבת המייל

פרסומים נוספים מאותה קטגוריה

התיירות חוזרת!

הרשמו למבזקי פספורטניוז וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם.