אא

מנהל חדש באופיר טורס

ערן קרוטושינסקי מונה למנהל סניף המרכז בבן יהודה תל אביב. על חזרתו לתחום התיירות אמר כי: "החיבור עם אופיר טורס היה עבורי טבעי"

| |

חברת אופיר טורס הודיעה על מינויו של ערן קרוטושינסקי למנהל סניף המרכז בבן יהודה, תל אביב. לדברי החברה, במסגרת תפקידו יהיה אחראי על קידומו של הסניף וניהולו, יחלק את הזמן בין המשרד כנקודת הבסיס לפעילות, לבין יציאה לשטח להכיר טוב ולעומק את לקוחות המשרד, ואף להשיג לקוחות חדשים.

ערן, המוכר לוותיקי הענף מתקופת עבודתו באל על, היה בצוות המכירות בתקופה בה אל על הקימה מחדש את מחלקת המכירות בניהולה של זיוה לוריא וברכה בן אלי. בשנת 2008 עבר לתחום הפרסום והמדיה למספר שנים, ולאחריה בקבוצת הרכב "קרסו מוטורס". בתקופה האחרונה עסק כיועץ עצמאי בתחום המכירות והשיווק. ערן, נשוי ואב לשלושה יליד ותושב רמת גן, בעל תואר ראשון ושני מאונ' תל אביב, ובנוסף, סיים לימודי משפטים ותואר שני נוסף במנהל עסקים.

את חזרתו לענף התיירות ציין בסיפוק באומרו "אני מאוד שמח על ההזדמנות שניתנה לי לשוב לתחום המעניין והמרתק". כשנשאל לעניין המעבר מצד הספק לצד הסוכן הוסיף ואמר "המעבר בין שני הצדדים רק מאפשר לי להכיר טוב יותר את המערכות מולן אנו פועלים, ומעניק זווית הסתכלות נוספת על התחום. אני משוכנע כי נוכל להפיק תועלת רבה". לשאלה "איך זה לחזור לרחוב בן יהודה" ענה: "בן יהודה הוא המקום בו למדתי את רוב הסודות של ענף התיירות, והחיבור עם אופיר טורס היה עבורי טבעי היות וישבנו קומה מעל קומה והקשר ביננו היה על בסיס יומיומי. בנוסף, חלק גדול מהאנשים שעבדתי איתם ומולם נותרו באופיר טורס, מה שמחזק עבורי את התחושה כי אופיר טורס הוא יותר ממקום עבודה, אלא בית חם עבור רבים מהעובדים בחברה".

מנכ"ל קבוצת אופיר טורס בועז וקסמן והמשנה למנכ"ל, יהודה זפרני איחלו בהצלחה רבה.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מנהלים בתנועה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: