אא

אל על זכתה במדליית הזהב בתחרות 'תפריט היין הטוב ביותר'

תחרות Cellars in the sky, נערכת מדי שנה ובוחנת את תפריטי היינות המוצעים בטיסותיהן של חברות התעופה. אל על, זכתה בקטגוריית תפריט היין הטוב ביותר מבין 75 חברות תעופה לשנת 2014

| |

אל על הודיע על זכייתה בתחרות Cellars in the sky הנערכת מדי שנה על ידי מגזין התיירות הבינלאומי Business Traveller’s.

התחרות בוחנת את תפריטי היינות המוצעים בטיסותיהן של חברות התעופה בשלוש קטגוריות: מרתף היין הטוב ביותר - עסקים ראשונה, מרתף היין בכל המטוס - כולל תיירים ותפריט היין הטוב ביותר - הקטגוריה בה זכתה אל על. בין החברות מולן התמודדה אל על בתחרות: בריטיש איירווייס, קטאי פסיפיק, קוריאן אייר, קוואנטס האוסטרלית, בראסלס איירליינס, סינגפור איירליינס, אמריקן איירליינס ועוד.

בנוסף זכתה אל על במדליית הברונזה בקטגוריית היין הטוב ביותר המוגש במחלקת עסקים עם  היין Ela, 2012 של יקב הרי גליל.

סמנכ"ל חטיבת הלקוחות באל על, יהודית גריסרו אמרה היום: "אנו גאים על ההישג המרשים של חברת אל על אשר נכללת ברשימה המכובדת לצד חברות התעופה המובילות בעולם. זכייה זו מצטרפת לפרסים רבים בהם זכינו  תחרויות יין בשנים האחרונות, נשקיע גם בעתיד בכדי להמשיך ולשאת בתואר המכובד תוך עמידה בסטנדרטים הגבוהים ביותר".

על תפריט היין של אל על אחראי מומחה היין העולמי יאיר היידו, אשר אמר: " מדובר בהישג גדול לתפריט היינות המוצע לנוסעי מחלקת העסקים באל על.  בחירת יין בגובה 30 אלף הינה לוגיסטיקה מורכבת ומאתגרת. מטרתנו היא לאפשר לנוסעים ליהנות מחוויית טעם ייחודית  של יינות הבוטיק הישראלים. אין ספק שמדובר בהישג גדול לכל תעשיית היין הישראלית".

החברה ציינה כי: "אל על שמחה לקדם את תעשיית היין הישראלית, וגאה להגיש לנוסעיה הישראלים והתיירים  טעימה מהתוצרת המקומית  המעולה. תפריט היין של אל על מבוסס על תוצרת מקומית כחול לבן בלבד".

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: