אא

בלעדי - מלון 'מעלה החמישה' עובר לניהול מיזם חדש בראשות גדי פריבר ואפרים קרמר

פריבר, מנכ"ל רשת מלונות פתאל לשעבר, וקרמר, הבעלים של 'אשת טורס', הקימו מיזם ניהול מלונאי חדש, היוצא לדרך בניהול המלון, שנוהל לאחרונה ע"י רשת אורכידאה

|| ||

גדי פריבר, המלונאי הוותיק, שהיה בעבר מנכ"ל רשת מלונות פתאל, חבר לאפרים קרמר, היו"ר ובעל הבית של אשת טורס, ויוצאים לדרך עם מיזם ניהול מלונאי חדש, הנפתח בהסכם ניהול למשך חמש שנים של מלון 'מעלה החמישה', שנוהל לאחרונה ע"י רשת אורכידאה תחת השם 'מצפה ירושלים'.

ההערכה היא כי 'מעלה החמישה' הוא המלון הראשון במיזם הניהול החדש, ופריבר את קרמר צפויים לצרף למיזם במהלך החודשים הקרובים מלונות עצמאיים נוספים. מלון 'מעלה החמישה' יעבור לניהול השניים בתחילת חודש יוני הקרוב בהסכם לתקופה של חמש שנים עם אופציה לחמש שנים נוספות.

חזרתו של גדי פריבר לניהול מלונאי צפויה וטבעית. פריבר בעל ניסיון רב בענף המלונאות, כיהן כמנכ"ל רשת מלונות פתאל, היה יד ימינו של בעל הבית, דוד פתאל, וסייע לו לקדם ולפתח את הרשת ולהופכה למעצמה מלונאית בארץ ובחו"ל. לעומת זאת, כניסתו של אפרים קרמר לתחום המלונאות מפתיעה למדי, ויחד עם זאת היא מעידה על שאיפתו של קרמר לחתור לעיסוק מקיף וכולל במגוון תחומי התיירות, כשאחיזה בענף המלונאות תשרת את תחום תיירות הפנים, אחד מבסיסיה העסקיים הבולטים של 'אשת טורס', מהמובילות בארץ בתחום.

בתגובה על הקמת המיזם החדש אפרים קרמר אמר: "זהו מיזם של גדי פריבר, ואני אחד המשקיעים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותאשת טורסאפרים קרמרגדי פריבר

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: