אא

cheers! פסטיבלי בירה בעולם

גלונים של בירות חדשות במיטב הצבעים והטעמים בשילוב עם אוירה צוהלת, מופעים מוזיקליים של אמנים מפורסמים והמוני מבקרים נלהבים מכל העולם, יוצרים הפנינג שמח ומשוחרר של שכרון חושים. פספורטניוז, מביא לכם 6 פסטיבלים ברחבי העולם, תבלו...

|| ||

פסטיבלי הבירה היו מאז ומעולם אירועים חווייתיים המושכים אליהם מאות אלפי תיירים מכל העולם, אשר מגיעים כדי להיחשף לטעמים לא מוכרים וייחודיים של המשקה התוסס, ובשביל לשכוח ולו לזמן קצר את תלאות היום יום.      

נציגים ממבשלות שונות ברחבי הגלובוס, נשנושים כיד המלך, טעימות וסדנאות, תחרויות שתייה ומלצריות חינניות המתרוצצות ללא לאות, הם המאפיינים של אירועים מהסוג הזה. אין ספק כי פסטיבלי הבירה, הם חגיגה אטרקטיבית לאוזן ולחיך, והזדמנות פז לפגוש אנשים מהתחום.      

הנה כמה מהפסטיבלים המתקיימים במשך השנה ברחבי העולם

Czech Beer Festival 2015  23.5.2015-7.5.2015
פסטיבל הבירה בפראג חוזר בפעם השמינית ל- Letenská Pláňלמשך 17 יום. במסגרת הפסטיבל יציגו 150 מבשלות צ'כיות, שפים ואופים מובחרים את מיטב מרכולתם באוהלי ענק, לצד סדנאות, מופעי מוזיקה, מסיבות, הדגמות של שפים, מפגשים בין מקצוענים בתחום ועוד.
אתר האירוע
: www.ceskypivnifestival.cz

 

פראג

Qingdao International Beer Festival 23.8.2015-8.8.2015
פסטיבל הבירה בצ'ינגדאו, אירוע הבירה הגדול ביותר באסיה, חוגג השנה את שנתו ה-25 עם מופעי מוזיקה, טעימות, תכניות בידור, תחרויות שתייה וגם פארק שעשועים שיפעל במתחם האירוע  Century Plaza. בפסטיבל, שיימשך 16 יום, יבקרו מאות אלפי משתתפים ויוצגו בירות בטעמים שונים ממאות מבשלות מכל רחבי העולם באוהלי ענק. האירוע ייפתח בטקס פתיחה מרהיב ויסתיים בטקס נעילה מרשים לא פחות.
אתר האירוע:
www.qingdaochinaguide.com/news/events/international-beer-festival.html


Great British Beer Festival 15.8.2015-11.8.2015
באמצע אוגוסט יתקיים באולם אולימפיה שבלונדון פסטיבל הבירה הגדול של בריטניה בהשתתפות המבשלות המוכרות והפופולאריות הבריטיות וכן מבשלות נוספות מאירופה. חוץ מבירה יוכלו עשרות אלפי המבקרים ליהנות כאן מהופעות חיות, להשתתף בטעימות בירה, לשחק משחקי פאבים מסורתיים ולדגום מטעמים קולינאריים. במהלך הפסטיבל ניתן יהיה לטעום יותר מ-800 סוגי בירות כולל בירות פירות, סטאוט, משקאות ביטר, לאגרים וסיידרים.
אתר האירוע: 
http://gbbf.org.uk

לונדון

Brussels Beer Weekend  6.9.2015-4.9.2015
אירוע הבירה בבריסל ייערך בפעם ה-17 בכיכר הגדולה בעיר ויתקיים בסוף השבוע הראשון של חודש ספטמבר. במסגרת הפסטיבל יציגו מבשלות בלגיות קטנות, בינוניות וגדולות 350 סוגים של בירות, לצד אירועי בידור שונים הכוללים מופעי להקות ג'אז וכלי נשיפה והפעלות לילדים. באירועים ינכחו שפים, סומליירים ועיתונאים וזו תהיה הזדמנות נפלאה להכיר מומחים בתחום. האירוע ייפתח בנאומים בבית עיריית בריסל ותהלוכת עגלות בירה עם בגדים ותלבושות מסורתיות, הכניסה חינם ומחירי הבירה סבירים בהחלט. 
אתר האירוע:
  www.weekenddelabiere.be


Munich Oktoberfest  4.10.2015-19.9.2015 
אוקטוברפסט, המוביל שבין פסטיבלי הבירה בעולם מתקיים מידי שנה במינכן בירת בווריה ומהווה חלק אינטגראלי מהתרבות המקומית. מיליונים של מבקרים השותים אינסוף גלונים של בירה מגיעים לפקוד את אוהלי הפסטיבל הענקיים וליהנות מהפנינג אחד עצום של שכרון חושים הכולל חגיגות מסורתיות עם תזמורות כלי נשיפה, זלילת כמויות בלתי נדלות של אוכל מקומי, לונה פארק והפעלות לילדים, מצעד תלבושות אותנטיות מקומיות, ריקודים ושירים. מידה ואתם מתכוננים להגיע למינכן בתקופה זו, מומלץ לשריין מקום בבית מלון מראש.
אתר האירוע: www.oktoberfest.de

  

Great American Beer Festival, Denver Colorado 26.9.2015-24.9.2015 
בסוף חודש ספטמבר יתקיים במרכז הכנסים של קולורדו, דנבר פסטיבל בירות אמריקאיות בו 600 מבשלות יציגו מעל 3,000 סוגי בירות שונים. במסגרת הפסטיבל, שהחל את דרכו בשנת 1982, תתקיים תחרות של איכות הבירה וגם טעימות. לידיעתכם, פסטיבל זה דורג כאחד מתוך 1,000 המקומות השווים לביקור בארצות הברית לפני שנמות. שווה לנסות!  
אתר האירוע: www.greatamericanbeerfestival.com

 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מדריך יעדים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: