אא

גדי פריבר: "נהפוך את מלון מעלה החמישה למובילים בישראל"

פריבר שחבר למיזם מלונאי חדש יחד עם אפרים קרמר מספר בראיון מיוחד על המלון החדש, על התוכניות העתידיות שלו בתחום המלונאות, על שיתוף הפעולה עם קרמר, ועל היחסים עם דוד פתאל....

||| |||

איש המלונאות הוותיק גדי פריבר, עובד בשבועות האחרונים על המיזם החדש אליו נכנס יחד עם אפרים קרמר, היו״ר והבעלים של חברת אשת טורס.

השניים, לקחו יחדיו את ניהול מלון מעלה החמישה, מרשת אורכידאה, לתקופה של חמש שנים, עם אופציה לעשר שנים נוספות.

פריבר את קרמר, צפויים בעתיד לקחת ניהול של עוד בתי מלון ולצרפם למיזם החדש.

פריבר סיפר לפספורטניוז על המיזם המלונאי החדש: "אנחנו מתחילים עם מלון אחד, מלון נדיר שהפוטנציאל בו אפילו לא נגלה לציבור, מלון מדהים, וחשוב לי לטפל ולטפח אותו. אין ספק, אם יבואו הזדמנויות נוספות במקומות ייחודיים כמו במלון הזה, בהחלט נבחן אותם. כרגע אנחנו מתרכזים במלון הזה".

גדי, היית בין מקימי רשת פתאל, פעלת בה שנים רבות והיא הפכה לאימפריה, האם כעת לקחת פסק זמן מדברים אחרים בהם עסקת בשנים האחרונות, והחלטת להקים רשת חדשה, קטנה ונחמדה?

"עדיין יש לי את העסקים האחרים. אין לנו תכניות כרגע, אם הזדמנויות יגיעו ניקח אותם. אני רוצה להתרכז במלון הזה שהפוטנציאל שלו לא זוהה. המלון שופץ בעשרות מיליוני שקלים, הפך את פניו. מאתגר אותי, למצב אותו למלון שיהיה ליעד עם היסטוריה, מלון עם אחד הנופים הכי יפים בישראל. כל עיסוקי כרגע מתרכזים בלהפוך אותו למלון בין המובילים בארץ, מעבר לזה נבחן ונסתכל על הזדמנויות".

פריבר הוסיף על המלון: "שיפוץ המלון בשלבי סיום, יש למלון שתי רמות, מלון בתוך מלון. מלון אחד יהיה ברמה של 5 כוכבים דלקס, אגף עם בריכות שחיה פרטיות, בעל 16 סוויטות  פרטיות מהיפות שיש בישראל יחד עם עוד אגף של 52 חדרי בוטיק, אותו נשווק ברמה של 5 כוכבים דלקס. שאר המלון, בעל 192 חדרים רגילים, ברמה של 4 כוכבים פלוס. נתרכז בלהחדיר מותג חדש לשוק".

איזה שם נתתם לרשת החדשה?

"עוד לא נתנו שם, מתרכזים בשם של המלון הראשון שנחשוף אותו לקראת 15 למאי. אנחנו מחליפים את השם ואת שאר הדברים".

גדי, כיצד נולד שיתוף הפעולה שלך עם אפרים קרמר?

"אני ואפרים היינו קרובים עוד בתקופה שעבדתי בפתאל, מאד אהבנו והערכנו אחד את השני. אני חושב שהוא אחד האנשים המוכשרים ביותר הקיימים בענף התיירות. הוא גם אהב אותי כמלונאי, זה היה עניין של זמן שנשתף פעולה, והחלטנו לעשות  משהו במשותף. קרמר משקיע שקט כרגע".

עשית במלונאות כבר הכל, ועל מלון אחד אתה מדבר בהתלהבות גדולה מאד, מה גורם לזה?

"אני פה שותף בחברת ניהול ובעלים, שונה ממה שהייתי בפתאל, זה שונה לגמרי".

מרגישים את החדווה, וההתרגשות בקולך .... 

"אני מאד נרגש"

האם המתחרים צרכים להתחיל לדאוג?

"לא".

מה דוד פתאל אמר לך?

"לא אמר".

יש ביניכם נתק?

אם אתה שואל אם הוא התקשר לאחל בהצלחה, הוא לא התקשר".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותגדי פריבר

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: