אא

אפליקציית TripCase של סייבר עכשיו גם בשעון החדש של אפל

Trip Case נבחרה להיות אחת מחמש האפליקציות המותקנות על שעון Apple, הבחירה נותנת חותמת לאפליקציה האיכותית כמובילה בתחומה, נוסף להתראות על טיסה בזמן אמת, באמצעות השעון ניתן לקבל מידע על הטיסה, שער העלייה למטוס, כתובת ומספר טלפון של המלון שהזמינו

| |

חברת סייבר מבשרת כי אפליקציית ניהול הנסיעות TripCase מותקנת וזמינה לכל המשתמשים בשעון היוקרתי של חברת Apple, שיצא לשוק האמריקאי רק בסוף השבוע שעבר. TripCase היא אחת מחמש האפליקציות האינטגראליות המותקנות בשעון של אפל, עובדה שנותנת חותמת משמעותית לאפליקציה בתחום הנסיעות.

הגירסה החדשה של TripCase מאפשרת למשתמשים בשעון אפל גישה לכל המידע הרלוונטי לניהול הנסיעות, כולל התראות בזמן אמת על הטיסות. בנוסף לכך, לנוסעים גישה ישירה ומיידית לפרטים מלאים על הטיסות ובתי המלון המוזמנים. יתר על כן, במגע מהיר על הכפתור בשעון משתמשי האפליקציה יגלו מגוון של מסעדות, חנויות ופעילויות ביעדי נסיעתם, וכמו כן, הם יכולים להיכנס למפות ולקבל הנחיות מדויקות להגעה לכל יעד.

"סייבר היא מובילה עולמית בפיתוח שירותי נסיעות מכל גווני הקשת המתפתחת של הטכנולוגיה", אומר טום קליין, נשיא ומנכ"ל תאגיד סייבר. "אנחנו שוקדים כבר זמן רב על הבאת טכנולוגיית נסיעות ניידת לשירות הספקים והצרכנים, כולל צ'ק אין ושירותי הודעות לנוסע, וכן חבילה מלאה של שיווק דיגיטלי ופתרונות ניידים לבתי מלון. כעת עם TripCase בשעונים של אפל ספקי נסיעות יכולים לסמוך על סייבר, שתסייע להם לשרת את הנוסעים באמצעות המכשיר הזה".

 

על אפליקציית TripCase של סייבר תוכלו לקרוא בהרחבה במדור הטכנולוגי של פספורט >>>

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Passportech&Biz

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: