אא

קברניט טל בקר סמנכ"ל המבצעים החדש של אל על

בקר יחליף בתפקיד החל מה-1 ביוני את קברניט בני ליבנה, שפורש לגמלאות. טל בקר, טייס באל על מזה 20 שנה, קברניט בצי 747 משנת 2007, שימש כממונה טכני בצי 737, טייס ראשי ומנהל צי 747. דוד מימון: "אני מאחל לבני הנאה והצלחה מקרב לב, עת יפתח בפרק חדש בחייו"

| |

קברניט בני ליבנה הצטרף לאל על בשנת 1989, לאחר מסלול ארוך כטייס ומפקד בחיל האוויר, ומילא שורה של תפקידי ניהול בכירים בחברה, לרבות טייס ראשי בצי 747, ראש אגף מבצעי אוויר ומאז 2009 כיהן כסמנכ"ל המבצעים. ליבנה שימש בתפקיד קודם לכן תקופה נוספת בתפקיד.

קברניט טל בקר, שיחליף את בני ליבנה בתפקיד החל מה-1 ביוני 2015, בן 60 פרש מצה"ל ב-1995 לאחר ביצוע מגוון תפקידים כטייס בח"א, ומזה 20 שנה עובד כטייס באל על.

טל הוסמך כקברניט בשנת 2001, ומשנת 2007 הינו קברניט בצי 747. שימש כממונה טכני בצי, טייס ראשי ומנהל צי 747.

דוד מימון הודה לבני ליבנה: "ברצוני להודות לבני על תרומתו לחברה במשך שנים רבות, שנים של נשיאה באחריות כבדה לתפעול החברה. במסגרת תפקידו, בני היה אחראי, בין השאר, על ניהול, קידום וסיום הליך ה"רישוי מחדש" של החברה – נושא אותו ניהל באופן נבון, מקצועי ומושכל. אני מאחל לבני הנאה והצלחה מקרב לב, עת יפתח בפרק חדש בחייו", ובירך את קברניט טל בקר לרגל המינוי: "אני מאמין ביכולותיו של קברניט טל בקר ובטוח כי לאור הניסיון הרב שמביא עמו, כמו גם אישיותו, יתמודד בהצלחה עם האתגרים העומדים בפנינו ויבצע תפקיד מרכזי זה בחברה על הצד הטוב ביותר".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהאל עלדוד מימוןטל בקר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: