אא

חילופי מנכ"ל בפרטנר

פרטנר תקשורת הודיעה על חילופי מנכ"ל בחברה. חיים רומנו, ביקש לסיים את תפקידו ולמנות את איציק בנבנישתי כמנכ"ל החברה. דירקטוריון החברה נענה לבקשתו של רומנו. המינוי יכנס לתוקפו ב- 1 ביולי 2015

|| ||

חיים רומנו, מנכ"ל החברה, כיהן בחברה במספר תפקידים בכירים וחזר לכהן כמנכ"ל הקבוצה לפני כארבע שנים. רומנו, ביקש לסיים את תפקידו ולמנות את איציק בנבנישתי כמנכ"ל החברה. דירקטוריון החברה קיבל את המלצתו של חיים רומנו למנות את המשנה למנכ"ל איציק בנבנישתי למנכ"ל החברה. המינוי יכנס לתוקפו ב- 1 ביולי 2015.

בנבנישתי, הצטרף לשדרה הניהולית הבכירה של החברה בתפקיד משנה למנכ"ל בנובמבר 2014. בתפקידיו הקודמים כיהן בנבנישתי, במשך שבע שנים כמנכ"ל בזק בינלאומי, כדירקטור וכמנכ"ל חטיבת המחשוב האישי וערוצי ההפצה בחברת HP וכמנכ"ל CMS

אדם צ'זנוף יו"ר דירקטוריון חברת פרטנר ביקש להביע את תודתו והערכתו העמוקה להישגיו ופועלו של חיים רומנו: "דירקטוריון החברה ועובדיה התברכו במנהל מקצועי מהמעלה הראשונה, בעל יכולת להוביל מהלכים אסטרטגיים תוך הקפדה על מצוינות בביצוע. כל זאת במסירות, בנחישות ובאנושיות". עוד ציין צ'זנוף כי הוא ביקש מרומנו להמשיך ללוות את החברה, לתרום מניסיונו העשיר  ומהיכרותו המעמיקה את ענף התקשורת ואת פרטנר בפרט ורומנו נעתר לבקשה.

רומנו ביקש לציין כי עבורו הייתה זו כהונה מרתקת בתקופה רווית אתגרים ותחרות. "משימות רבות ניצבו בפניי עם כניסתי לתפקיד מנכ"ל החברה ואני שבע רצון שהצלחנו בעזרת עובדים והנהלה מסורה לעמוד בהם". עוד ציין רומנו על בנבנישתי: "יכולותיו, כישוריו וניסיונו העשיר בניהול ובתחומי התקשורת המגוונים מכשירים את איציק בנבנישתי להוביל את החברה לאתגרים הניצבים בפניה".

בנבנישתי אמר כי: "האיכות האנושית, התרבות הארגונית המייחדת את הקבוצה ונכסיה הטכנולוגיים אשר נבנו במהלך השנים הם אלו אשר יעמדו לנו לקראת היעדים והאתגרים העסקיים בפניהם אנו ניצבים".

מר צ'זנוף איחל לרומנו ולבנבנישתי הצלחה רבה בדרכם החדשה.  

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מנהלים בתנועה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: