אא

חברת ישראייר קיבלה מוביל נקוב למילאנו

בנוסף מעריכים בישראייר כי בשבועות הקרובים יתקבל מינוי של מוביל נקוב לברלין ושטוטגארט. החברה בוחנת את האפשרות להסכם קוד-שייר עם חברת תעופה איטלקית.

Shutterstock Shutterstock
חברת ישראייר קיבלה השבוע את אישור שר התחבורה, שאול מופז, להפעלת קו סדיר למילאנו. בנוסף העבירה רשות התעופה האזרחית המלצה לשר התחבורה למנות את ישראייר כמוביל נקוב בקווים לברלין ולשטוטגרט. בישראייר מעריכים כי המינוי יתקבל בשבועות הקרובים.

בימים אלה נערכת ישראייר להפעלת הטיסות למילאנו כקו סדיר ובוחנת את האפשרות ליצירת שיתוף פעולה עם חברת תעופה איטלקית בהסכם קוד- שייר. ישראייר צפויה להסב את טיסות השכר שהיא מפעילה למילאנו, שטוטגרט וברלין לקווים סדירים כבר במהלך הקיץ הזה.

בישראייר מעריכים כי בשנת 2009 יופעלו לכל אחד משלושת היעדים כ- 2-3 טיסות שבועיות, וצופים כי מספר הנוסעים על טיסותיה בקווים אלו יהיה מעל ל- 100 אלף באותה שנה.

זהר אנדלמן, מנהל העסקים הראשי של קבוצת ישראייר: "אנו מברכים על החלטת משרד התחבורה למנות את ישראייר כמוביל נקוב למילאנו. ישראייר מבצעת את כל הנדרש על מנת להתחיל להפעיל את הקו למילאנו כקו סדיר בהקדם האפשרי ולטובת הצרכן הישראלי, ומצפה לקבלת המינוי ליעדים נוספים באירופה."

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: