אא

הוי כנרת שלי

קחו לכם פסק זמן משגרת היומיום והצטרפו לחופשה שכולה שלווה במלון הבוטיק רימונים גלי כנרת שבטבריה. ספא מפנק, פעילות ימית חוויתית ושירות מוקפד הם רק חלק ממה שמחכה לכם שם

||| |||

עונת הנסיעות הקרובה ידועה כשעתו של התייר הישראלי, המחפש לו ולמשפחתו אחר החופשה המושלמת, במטרה להתנתק ולו לרגע מחיי היומיום ולטעון את המצברים מחדש. פרט למאות אלפי ישראלים ואף יותר שיבלו את החודשים החמים בחופשה מעבר לים, מי שבכל זאת יבחר להישאר בארץ לא יישאר בידיים ריקות.

אחת מהאופציות המועדפות על הישראלים, שכאמור בוחרים להישאר בבית, אך מנגד לא מוכנים לוותר על נופש, הינה בילוי על גדות הכנרת ובעיר טבריה, שם תמצאו את מלון רימונים גלי כנרת, הנחשב למלון הדגל של רשת מלונות רימונים.. הסטנדרטים המוקפדים שתמצאו בו, כדוגמת רצועת חוף ים פרטי עם קו ראשון למים ועוד שפע פינוקים שלא נגמרים, ידאגו לכך שלא תורידו את החיוך מהפנים. על מנת לצנן את הגוף מהטמפרטורות הגבוהות, מציע המלון פרט לחוף הנמצא מרחק כמה פסיעות מהלובי, גם בריכה חיצונית עם מים מתוקים (מחוממת בחורף) ומרבדי דשא נרחבים ומוצלים עם פינות "שאנטי" המיועדות ליחידים, זוגות ומשפחות. הפינות כוללות ערסלים, מיטות זוגיות, מיטות שיזוף, וכל מה שצריך על מנת להיטיב עם הנשמה. במתחם תמצאו גם סנייק בר ומסעדת בשרים הפעילה לכל אורך עונת הקיץ.

ערך מוסף ומשמעותי במיוחד בו תיתקלו במהלך ביקור ברימונים גלי כנרת, ידוע בזכות פעילות ימית ענפה המוצעת בכנרת, לרבות אבובים, בננות, סירות מרוץ אישיות, אופנועי ים בהשכרה ועוד.  הפעילות הינה עונתית וכוללת גם עבור מי שאינו שש לאקסטרים, שייט בן ערביים המיועד לזוגות, משפחות וקבוצות קטנות (עד 10 אנשים) המתבצע מחוף לחוף בקצב איטי ורגוע.

ואם זה לא מספיק, המלון מציג לראווה את אחד ממתחמי הספא המפוארים בישראל, המספק שלווה מושלמת למטופלים. המתחם כולל חדר מנוחה מפנק, ג'קוזי עם זרמים מעסים המשקיף על הכנרת, וחדרי טיפולים מגוונים המתבצעים על בסיס חמאת שיאה להמרצת הדם. מומלץ לרכוש את חבילת "כיד המלך" במלון המאפשרת לאורחים בסופי שבוע שהייה במתחם הספא, טיפולים, מתקנים חופשיים לשימוש, וכן כיבוד עשיר וארוחת בראנץ' מגוונת.

בן גוריון היה פה

רימונים גלי כנרת מוגדר באופיו כמלון של שלווה ותרבות ישראלית. מכאן שהוא טורח להציג לעיתים תכופות לקהל האורחים, מגוון רחב של תכנים על טהרת הכחול-לבן. שורה נרחבת של אורחים, כדוגמת סופרים, זרמים ואנשי תרבות ורוח פוקדים את המלון כדרך קבע.

חובבי האוכל שביניכם, ישמחו ודאי לגלות כי במלון מתקיים בנוסף סיור היסטורי-גסטרונומי, הכולל סיור שווקים בטבריה שכולו ריחות וטעמים מעוררי חושים, לצד ביקור באתרים היסטוריים כמו השוק המרכזי העובר בין כנסיות, בתי כנסת ייחודיים ובניין העירייה המקורי. המסלול עצמו קליל ומותאם לכל המשפחה, ואורכו עד שעה וחצי לכל היותר.

עדיין בסימן קולינרי, תמצאו במלון שפע קולינרי שאין כדוגמתו. שף המלון, מאיר רוטנברג, ידוע כמדריך גסטרונומי נחשב, ודואג בצוותא לצוות השפים והמטבח, למגוון רחב של מנות המבוסס בעיקרו על מזון בהרכבה מקומית שיוצא במנות קטנות. התפריט עצמו הינו ישראלי, אך גם מאוד מגוון וכך גם ארוחות הבוקר.

בהיבט החדרים מציע רימונים גלי כנרת 120 חדרים, רובם ככולם עם נוף מזרחי ומרהיב לים, ומאובזרים בסטנדרטים של 5 כוכבים לנוחיות האורחים. ובכל זאת, אחת מגולות הכותרות של המלון מקורה בסוויטה האקסקלוסיבית המכונה "סוויטת בן גוריון", על שמו של ראש ממשלת ישראל הראשון, שנהג לבלות במלון על גלגוליו השונים בעבר, זאת לאור אהבתו לאזור בכלל ולכנרת בפרט. הסוויטה עצמה חולשת כיום על פני 60 מ"ר וכוללת בין היתר מרפסת פנורמית עם נוף מרהיב לכנרת, חדר שינה ואירוח מרווחים, אמבטיה מפנקת ועוד שלל הפתעות.

"אנו חשים בביקושים ערים והתעניינות שיא לקראת הקיץ הקרוב", אומר עופר שטרית, מנכ"ל מלון רימונים גלי כנרת טבריה, שמצביע לטענתו על המקור להתעניינות ההולכת וגוברת במלון בחודשים הקרובים. "מרבית ההזמנות שייכות בעיקר לסקטור המשפחתי. המלון על איכויותיו הרבות, מקיף סל רחב מאוד של פתרונות, בעיקר לקהל המשפחות, בזכות אופיו הבידורי, הקולינריה המשובחת, יחד עם המתקנים והמיקום המנצח. אנו מקווים לקיץ עסוק, ומצפים לקבל את האורחים בזרועות פתוחות".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Passport Review

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: