אא

הסכם עבודה חדש נחתם באל על

8 שנים לאחר חתימת ההסכם הקיבוצי האחרון, צעד חשוב ומשמעותי לאל על והישג למנכ״ל מימון - נחתם הסכם עבודה רוחבי באל על, דוד מימון : "ההסכם יאפשר לנו להתמקד באתגרים העסקיים העומדים בפני החברה ובהמשך צמיחתה בענף התעופה הבינלאומי"

||"יעד אסטרטגי". דוד מימון ||"יעד אסטרטגי". דוד מימון
הנהלת אל על הגיעה להבנות עם ראשי ההסתדרות הכללית ונציגות העובדים על הסכם קיבוצי מיוחד (הסכם ביניים) עד ל- 31 באוקטובר 2015. במהלך החודשים הקרובים יתנהל מו"מ סקטוריאלי עם נציגי המגזרים השונים בחברה, כאשר העיקרון המוביל הינו ההתייעלות המגזרית כמנוף לשיפור רווחת העובדים. אם לא ייחתמו הסכמים סקטוריאליים הסכם הביניים יקבל תוקף של הסכם קיבוצי חדש ויהיה תקף לכשלוש שנים עד ליום 31 באוגוסט 2018. בהסכם הביניים הנוכחי שנחתם, שנתיים וחצי לאחר פקיעת תוקפו של ההסכם הקיבוצי האחרון, סוכם על תוספת שכר מדורגת בשיעור של 3% שתוענק במשכורת חודש ספטמבר 2015, מענק חתימה חד פעמי ומנגנון לתוספות שכר לעובדים בגין רווחים עתידיים. עוד סוכם בהסכם הביניים על פרישתם של חמישים עובדים.

דוד מימון, מנכ"ל אל על, שיכול לזקוף היום לזכותו הישג גדול, עם השגת ההסכם עם העובדים, מה שקודמיו לא הצליחו לעשות,  אמר הערב: "אני שמח להודיע כי 8 שנים לאחר חתימת ההסכם הקיבוצי האחרון באל על ולאחר מו"מ אינטנסיבי שהתנהל בחודשים האחרונים, נחתם היום הסכם שמבטיח יציבות ורציפות ביחסי העבודה לפחות עד לשנת 2018. הסכם העבודה החדש מהווה צעד משמעותי המעיד על שותפות בין הנהלת אל על לעובדיה וכוונה להצעיד יחד את החברה להצלחה ושגשוג ולהתמודד עם האתגרים הרבים העומדים בפניה. "אני יודע עד כמה עובדי אל על מסורים ומחוייבים לחברה ואני מאמין שההסכם החדש מבטא את הערכתי והערכת ההנהלה כולה. אני מבקש להודות ליו"ר נציגות העובדים שרון בן יצחק ולחברי נציגות העובדים ולצוות המו"מ מטעם ההנהלה, אשר גילו אחריות ומקצועיות בניהול המשא ומתן, תוך הבטחת יציבות בפעילות החברה ושמירת עתידם של עובדי אל על. תודה מיוחדת ליו"ר ההסתדרות החדשה, עו"ד אבי ניסנקורן וליו"ר איגוד עובדי התחבורה, עו"ד אבי אדרי, שעבדו לילות כימים כלילות, כדי להגיע להסכם זה. בסופו של תהליך ממושך, הצלחנו להגיע להסכם אשר נותן בטחון תעסוקתי לעובדים ומאפשר לחברה להתאים עצמה לצרכי השוק הדינמיים."

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהאל עלדוד מימון

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: