אא

4 כוכבים לאזרבייג'ן איירליינס

אתר הדירוג העולמי סקייטרקס (Skytrax) העניק 4 מתוך 5 כוכבים לחברת התעופה האזרבייג'נית על האיכות ורמת השירותים שהיא מעניקה לנוסעיה

חברת התעופה הלאומית אזרבייג'ן איירליינס (AZAL), המיוצגת בישראל על ידי חברת מונה טורס, קיבלה דירוג יוקרתי של 4 כוכבים מתוך 5, בעקבות תוצאות מחקר שערך אתר דירוג חברות התעופה הבינלאומי סקייטרקס (Skytrax). הדירוג המבוסס על תוצאות ביקורת בינלאומית עצמאית, העריך בין היתר את איכות החברה ואת רמת השירותים שהיא מעניקה לנוסעיה.

דירוג חברות התעופה של סקייטרקס נמדד בסולם של 1 עד 5 כוכבים, והוא מוכר על ידי קהילת התעופה כבעל הקריטריונים הגבוהים ביותר בדירוג איכות השירות.   

על פי סקייטרקס, 35 חברות תעופה רשומות בדירוג הנוכחי של 4 כוכבים. עם קבלת הדירוג היוקרתי אזרבייג'ן איירליינס מצטרפת למועדון המכובד של חברות תעופה עולמיות נוספות, ביניהן: לופטהנזה, טורקיש איירליינס, KLM ובריטיש איירווייס.

המחקר המקיף, המבוסס על למעלה מ -800 קריטריונים, בדק את איכות השירות והסטנדרטים של עבודת צוותי הקרקע והאוויר, מנקודת מבטם של הנוסעים. עוד נבדקו אתר האינטרנט של חברת התעופה על תכניו ונוחות ההזמנה המקוונת באמצעותו. כמו כן, התבצעה הערכה מפורטת באשר למצבו של המטוס בכל הקשור לרמת השירותים המוענקים לנוסעים, ביניהם: תא הנוסעים, העיצוב, נוחות המושבים, הניקיון, לוח הבידור, מדי הצוות, האוכל, יחס הצוות לנוסעים ויעילות תפעולית. 

בנוסף לדירוג של ל-4 כוכבים, זכתה אזרבייג'ן איירליינס גם בפרס "חברת התעופה שהשיגה התקדמות רבה", פרס מכובד הממקם אותה בין חברות תעופה מובילות כאייר פראנס ודלתא איירליינס.

מאזרבייג'ן איירליינס נמסר, כי קבלת הדירוג של 4 כוכבים ופרס החברה שהשיגה התקדמות רבה, מהווה הוכחה לעבודה יומיומית קשה ומאומצת, ולמחויבות הגבוהה של צוות החברה לרווחת הנוסעים ולשיפור איכות השירותים המוענקים להם. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות עולמיות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: