אא

לוט מתגברת  את מערך הקווים ארוכי הטווח שלה

בשנה הקרובה תשיק חברת התעופה הפולנית 3 קווים חדשים לאסיה וכן תפתח יותר מתריסר קווים פנים אירופיים חדשים ומחודשים

| |
לוט איירליינס, חברת התעופה הפולנית, מרחיבה את רשת הקווים ארוכי הטווח שלה, ובשנה הקרובה היא תשיק קווי טיסה לבנגקוק, סיאול וטוקיו. הקו לטוקיו יתחיל לפעול ב-13 בינואר 2016 והקווים לבנגקוק וסיאול בסתיו 2016.

בנוסף לקווים ארוכי הטווח, לוט תפתח בשנה הבאה גם קווים פנים אירופיים חדשים לוונציה באיטליה וקלוז' ברומניה החל בינואר 2016 ולליובליאנה במרס 2016. כמו כן תשוב לוט להפעיל קווים, אותם זנחה במסגרת הארגון המחודש, ותשוב לטוס לברצלונה (החל בינואר 2016), לאתונה, ניס, ציריך וביירות (החל ממרס 2016). גם הקווים, המושעים עד סוף 2015 עפ"י דרישת נציבות התעופה האירופית, יחודשו בתחילת 2016, וביניהם: בלגרד, דיסלדורף, ירוואן, קישינב, זגרב וגדנסק.

לוט תהיה מסוגלת להפעיל את כל רשת הקווים באמצעות צי המטוסים שלה, וכבר עתה ניתן לרכוש כרטיסים לכל הקווים המתוכננים.

סבסטיאן מיקוז', מנכ"ל לוט איירליינס: "פתיחת קווים ארוכי טווח חדשים היא תנאי בלתי נמנע להתפתחות החברה. גם עתה הקווים ארוכי הטווח שלנו המופעלים במטוס הדרימליינר הם הרווחיים ביותר. בנוסף לקווים הנוכחיים שלנו לניו יורק, שיקגו, טורונטו ובייג'ינג, נחזק בשנה הבאה את המערך ארוך הטווח בשלושה יעדים נוספים: טוקיו, סיאול ובנגקוק, ואנחנו מתכננים גם יעדים נוספים. בנוסף לכך נפעיל ב-2016 יותר מתריסר קווים אירופיים חדשים, ואנחנו שואפים לתגבר את פעילותנו בקווים, שאנחנו מפעילים זה מכבר".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: