אא

דוד מימון: "נחושים להוביל את אל על להצלחות"

מנכ"ל אל על שבע רצון אחרי החתימה על ההסכם הקיבוצי החדש: "כולם מבינים שביחד יותר קל לנצח מאשר לחוד, כאשר יש שקט תעשייתי וכולם מאוחדים, אין לי ספק שיהיה לנו יותר קל להתמודד עם האתגרים"

|| ||

מנכ"ל אל על, דוד מימון, חש סיפוק רב, לאחר שהצליח להשיג מה שלא הצליחו קודמיו במשך שנים רבות, הסכם קיבוצי חדש עם עובדי החברה.

על מימון עברה תקופה לא קלה, כולל עיצומים והשבתת טיסות, אך לאורך כל הדרך הוא לא נכנע ללחצים והתמיד בדרכו...

לאחר ההגעה להסכם ההיסטורי, אומר מנכ"ל אל על ל'פספורטניוז': "יש לנו אתגר לא קטן בשנתיים-שלוש הקרובות. מצפה לנו תחרות קשה, וכאשר יש שקט תעשייתי וכולם מאוחדים, אין לי ספק שיהיה לנו יותר קל להתמודד עם האתגרים. ביחד ננצח גם את האתגרים הגדולים. הביחד הוא מאוד חשוב".

הפגנת לאורך כל הדרך הרבה מאד סבלנות ואורך רוח, לא נכנעתם ולבסוף הצלחתם...

"לאורך כל הדרך לא נכנענו ללחצים ולא נתנו לכך להשפיע על ההיבט המקצועי שלנו. כאשר הייתה לנו בעיה עם צוותים, חכרנו מטוסים, כאשר הייתה בעיה של הכשרה של טייסים, ידענו מה לעשות. אנחנו נחושים להוביל את החברה להצלחות. אני חושב שהיום כולם מבינים  שביחד יותר קל לנצח מאשר לחוד".

במרוצת השנתיים האחרונות היה מו"מ עם אנשי עסקים שרצו לרכוש את אל על ובסוף ויתרו בגלל עניין העובדים. זה אומר שאל על כעת למכירה מחדש?

"אני כמנכ"ל החלטתי שלא אעסוק בענייני מכירה. אני לא עוסק בזה. אני אך ורק מתעסק בהצלחת החברה. יש בעלים, ואם הם רוצים, שיעסקו בכך".

 

 

 מימון: "הביחד הוא מאוד חשוב"

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהדוד מימון

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: