אא

טיסת הבכורה של אל על לבוסטון - LY015 המריאה

דוד מימון מנכ"ל אל על, שגריר ארה"ב בישראל דן שפירו והרב יצחק דוד גרוסמן גזרו את הסרט וקיבלו את פני הנוסעים לבוסטון בטיסת הבכורה. טיסת הבכורה המריאה בשעה 00:30

|| ||

טיסת אל על מנתב"ג לבוסטון המריאה.

אתמול (27.6) בנתב"ג, בטקס חנוכת המראת טיסת הבכורה לבוסטון, דוד מימון מנכ"ל אל על, שגריר ארה"ב בישראל דן שפירו והרב יצחק דוד גרוסמן גזרו את הסרט וקיבלו את פני הנוסעים לבוסטון.

דוד מימון מנכ"ל אל על: ״אני שמח לחנוך היום את הקו החדש של אל על לבוסטון. אל על רואה ערך אסטרטגי בחיזוק הפעילות בצפון אמריקה. במסגרת זו, שמה לה אל על כמטרה להתרחב ולצמוח בקווי הטיסה ליבשת, תוך יצירת מענה למגמות ולצרכים של המגזר העסקי והתיירותי ותוך טיפוח תנועת התיירות לישראל. בוסטון היא יעד פופולרי מאוד לתנועה העסקית וכעת עם פתיחת הקו אנו מאמינים כי יהפוך גם ליעד נופש פופולרי של משפחות ישראליות״

שגריר ארה"ב בישראל דן שפירו: "אני נרגש מפתיחת הקו הישיר של אל על לבוסטון. הקו יביא לצמיחה ביחסים הכלכליים בין ישראל לבוסטון - בירת ההייטק של ארה״ב ויקרב בין אנשי בוסטון לישראל."

החל מהיום 28.6.2015, אל על מפעילה 3 טיסות ישירות לבוסטון במטוסים ייעודיים מדגם בואינג 767-300 בימים א', ג' וה' לנמל התעופה הבינלאומי LOGAN. הטיסות ייצאו מנתב"ג בשעה 00:30 וינחתו בבוסטון כעבור 12:15 שעות בשעה 5:45 בבוקר זמן מקומי. הטיסות חזרה מבוסטון לתל אביב ימריאו בימים א', ג' ה' בשעה 21:00 זמן מקומי וינחתו בארץ בימים ב', ד, ו' ב 15:05. משך הטיסה כ-11 שעות. מחיר טיסות לבוסטון הלוך ושוב החל מ- 1399 דולר.

3 הטיסות השבועיות לבוסטון יבוצעו במטוסי 767-300 מחודשים הכוללים מערכת סטרימינג לחווית בידור אישית, בהם 218 מושבים מתוכם 22 מושבי מיטה במחלקת העסקים ו-28 מושבים במחלקת תיירים פלוס.

 

 דן שפירו, שגריר ארה"ב בישראל ודוד מימון, מנכ"ל אל על

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהאל עלבוסטון

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: