אא

"מומלץ מפה 2009": "לגעת בחיות"

המדריך ממליץ על אטרקציות תיירותיות עם בעלי חיים ונותן לאתר ציון יוצא דופן של 9.9. למקום השני, עם ציון 9.7, הגיע פארק הזוחלים של צחי אברהם, ליד קיבוץ שפיים ולמקום השלישי הגיעו היעלים ושפני הסלע בשמורת עין גדי.

Shutterstock Shutterstock
"לגעת בחיות" בקיבוץ גבעת חיים איחוד היא האטרקציה התיירותית עם בעלי חיים המובילה בישראל והגיעה לדירוג ממוצע יוצא דופן של 9.9. "לגעת בחיות", שהוקמה לפני כחמישים שנה כמשק ילדים בקיבוץ, היא עכשיו מעין ספארי קטן, בו מסתובבים בחופש יחסי איילים, יעלים, צבאים, עופות מים ויבשה. הילדים יכולים ללטף, להאכיל וגם להריח, להתנסות בחליבת הצאן והבקר וגם לסייר בטרקטור בשבילי הקיבוץ. בעלי החיים במקום נראים בריאים ומאושרים, הצוות נותן שירות והדרכה מקצועיים והיחס לאורחים הקטנים מצוין.

למקום השני עם ציון 9.7 הגיע פארק הזוחלים של צחי אברהם ליד קיבוץ שפיים. צחי מאכיל ומטפל, פחות או יותר לבדו, באלף זוחלים, נחשים, קרפדות ואפילו תנינים, ומלמד את הילדים באהבה רבה על אבולוציה, אקולוגיה והישרדות.

היעלים ושפני הסלע בשמורת עין גדי מחזיקים במקום השלישי עם ציון 9.3, ואת החמישייה הראשונה סוגרים עם ציון 9.2, גן החיות הלימודי בחיפה והחי פארק בקרית מוצקין. רשימת האטרקציות המציעות מפגש עם בעלי חיים מופיעה בקישור: http://www.mapa.co.il/animals.

אתר מפה, http://www.mapa.co.il, מפרסם את רשימת האטרקציות, המסעדות והצימרים שזכו בתואר מומלץ מפה לשנת 2009. מדריך מפה באינטרנט מדרג בתי עסק באופן אובייקטיבי - לטובת הצרכן. המדריך אינו גובה מבתי העסק המופיעים בו תשלום, ובכל ההמלצות אין שום פרסומת גלויה או סמויה.

מאחורי מומלץ מפה עומדת שיטת דירוג המשלבת בין דעת מומחים מטעם אתר מפה לבין טעמם האישי של עשרות אלפי מדרגים, מנויי האתר. בצוות האתר נמנים מבקרי מסעדות, מורי דרך ואנשי מקצוע המתמחים בתיירות פנים. במהלך השנה הצוות עובר ובודק באופן אנונימי מאות מקומות, ומדרג אותם בהתאם למדדים שונים בהם התמורה למחיר, השירות, ושמירה על איכות גבוהה לאורך זמן. בתואר מומלץ מפה זוכים בתי עסק שהגיעו לציון משוקלל 8.0 ומעלה.

לאלף האטרקציות, הצימרים והמסעדות שזכו לדרוגים הגבוהים ביותר נשלחו תעודות מומלץ מפה לשנת 2009, להצגה בחזית בית העסק וכדי שציבור המבקרים יוכל להיחשף לתו האיכות. בתי העסק אלה יופיעו גם בספר מומלץ מפה 2009 שעתיד לצאת לאור לקראת חג הפסח.

במדריך מפה באינטרנט תוכלו גם לתכנן את מסלול הנסיעה מהבית עד ליעד הנבחר, ולמצוא מסעדות מומלצות, טיולים עונתיים ונקודות עניין נוספות בסביבתו.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: