אא

רובעים בהמבורג נבחרו כאתרי מורשת עולמית

ועידת אונסקו הכריזה על שני רובעים בהמבורג כאתרי מורשת עולמית. הרובעים נבנו בין 1885-1927 ואכלסו את תעשיית הנמל המשגשגת של העיר

|| ||

ועידת אונסקו לאתרי מורשת לאומית הכריזה על שני רובעים בעיר הגרמנית המבורג כאתרי מורשת עולמית: ה-Speicherstadt וה-Chilehaus יחד עם רובע ה-Kontorhaus.

ההכרזה התבססה על אזור עירוני שמציג שלבים מרכזיים בהיסטוריה האנושית. הרובעים מרכיבים את אזור המחסנים ההיסטורי של המבורג עם נתיבי מים מורכבים, גשרים ורחובות. האזור נבנה לראשונה בין 1885-1927 ואכלס את תעשיית הנמל המשגשגת של העיר. אוסף המחסנים ההיסטוריים הגדול בעולם, מאגד 17 מבנים בסגנון הלבנים האדומות הגותי, שהכילו בעבר סחורות כמו תבלינים, טבק, קפה ותה. בשנים האחרונות, הפך האזור לאתר עליה לרגל לתיירים עם אתרים כמו הרכבת הזעירה הארוכה בעולם והצינוק של המבורג.

רובע ה-Spiecherstadt ורובע ה- Kontorhaus נחשבים כרובעי העסקים הראשונים באירופה היבשתית. האזור, שנבנה תחת השגחתו של Fritz Shumacher, מכיל את הChilehaus-, שהוגדר כ-"ההישג האומנותי והארכיטקטוני הכי משמעותי של אקספרסיוניזם בבניית הלבנים הגרמנית". מבנה הלבנים דומה לירכתי ספינה ונחשב למבנה הגבוה הראשון במדינה.

חברת התעופה גרמניה איירליינס מפעילה החל מחודש מרץ 2015 טיסות ישירות מת"א להמבורג בשירות מלא.

גדעון טהלר מנכ"ל טל תעופה ונציג גרמניה איירליינס בישראל: "הבחירה החשובה הזאת היא בהחלט בשורה משמחת וסיבה טובה נוספת לבקר בהמבורג שהינה עיר מרתקת המציעה מעבר להיטוריה, מגוון אטרקציות מעניינות בתחומים שונים כמו: תרבות, אומנות, ארכיטקטורה, וגם אזורי קניות מרשימים וחיי לילה מפוארים. הטיסות הישירות של גרמניה איירליינס מאפשרות גישה מהירה ונוחה יותר מתמיד להמבורג".

 נתיבי המים בהמבורג

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות עולמיות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: