אא

ג'רמן-ווינגס 'נוחתת' סופית בחודש אוקטובר

עפ"י תכנון מוקדם, בלא קשר לאסון הטראגי, חברת הבת של לופטהנזה תיטמע בפעילות 'אירו-ווינגס', שתפעל בכל הקווים, בהם פעלה ג'רמן-ווינגס, ואף בקווים חדשים, ותהיה חברת הלואו-קוסט העיקרית של קבוצת לופטהנזה

| |

עפ"י תוכנית הארגון המחודש, עליה הכריזה קבוצת לופטהנזה בתחילת השנה, ובלא קשר לאסון הטראגי בטיסת החברה, בחודש אוקטובר הקרוב חברת התעופה ג'רמן-ווינגס תפסיק לפעול, וכל מטוסיה וקוויה, יותר מ-55, יועברו לחברת אירו-ווינגס. גם בסיסי הפעילות העיקריים של ג'רמן-ווינגס, בנמלי התעופה של דיסלדורף, המבורג וקלן, בחלקם כבר פועלת אירו-ווינגס, יעברו לרשותה של האחרונה. יתר על כן, אירו-ווינגס אמורה לפתח קווים נוספים ולהיות חברת הלואו-קוסט העיקרית של קבוצת לופטהנזה הן לטיסות קצרות והן לטיסות ארוכות טווח.

החברה תפעל גם מנמלי תעופה מחוץ לגרמניה (שווייץ, אוסטריה ובלגיה) בשיתוף עם חברות התעופה שבקבוצת לופטהנזה: סוויס, אוסטריאן איירליינס ובריסל איירליינס. הבסיס הראשון של אירו-ווינגס מחוץ לגרמניה ייפתח בוינה, בירת אוסטריה, בחודש פברואר הקרוב. עפ"י סיכום עם אוסטריאן איירליינס, שני מטוסי A320 של אירו-ווינגס יהיו מוצבים דרך קבע בנמל התעופה של וינה, וממנו יפעילו טיסות לברצלונה, לונדון (סטנסטד), פלמה דה מיורקה ורומא.

מטוסי אירו-ווינגס יפעלו בשירות אוסטריאן, יאוישו בצוותים של אוסטריאן, עפ"י הסכם העבודה המעניק אפשרויות תעסוקה נוספת לצוותי האוויר של החברה, ומלבד טיסות ייעודיות ישמשו גם לצורך טיסות המשך של אוסטריאן ליעדים הנ"ל.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: