אא

אלי כהן: "יש לנו עלייה משמעותית במכירת כרטיסים"

סמנכ"ל המסחר של אל על הופיע היום בכנס יוטרוול בפני כ- 50 מנהלי משרדים. כהן אמר לסוכנים: "אנחנו חייבים לרקוד היום על כל שולחן שתרצו כדי לעבוד יחד".

Shutterstock Shutterstock

כהן בהופעה ראשונה בפני סוכני הנסיעות, היה משעשע ותיבל את דבריו בסיפורים מימיו במשרדי האוצר והתיירות. כהן אמר בין השאר: "מערכת היחסים שלנו אתכם טובה. אנחנו עובדים על זה יחד עם הקודקודים, שמערכת היחסים תהיה טובה יותר בשנה הקרובה ובשנים הבאות. בעברית צחה, אנחנו חייבים לרקוד היום על כל שולחן שתרצו כדי לעבוד יחד. יש הרבה מקום לשיתוף פעולה, ויש הרבה מקום שצריך גם להשתנות".

כהן סיפר סיפור עם עקיצה נגד אחת מחברות התעופה האמריקאיות: "כשנכנסתי לאל על למדתי, יש אגף של ההכנסות, שמאשרים את התמחיר. כשישבתי ולמדתי את המערכת, יש תוכנת מחשב שתומכת בהחלטה, והחלטה אנושית שתומכת מחשב. יש חברות תעופה בעולם שיושבות על ה- GDS והן יודעות באון ליין שאני מוריד את המחיר, והתוכנות שלהם ללא מגע יד אדם מורידות את המחיר. כשאני עושה מבצע בצפון אמריקה, חברה אחרת בצפון אמריקה באון ליין מורידה את המחיר. גם כשאנחנו עושים טעות בהקלדה, הם טועים. אנחנו חברה קטנה עם שלושים וכמה מטוסים, אבל אנחנו חברה רעבה, וחברה שרוצה לחיות, אנחנו נחיה ונהיה פה עוד הרבה שנים, יותר גדולים ויותר חזקים".

כהן אמר על המחירון החדש של אל על: "תוצאות המחירון של אל על עובד בשטח, יש עלייה משמעותית במכירות כרטיסים מעל התחזיות. ביום של הבחירות עשינו מבצע והוצאנו הודעה לעיתונות על 12 אלף כרטיסים שמכרנו. אני יכול להגיד לכם כמה ימים אחרי ההודעה שקללנו את כל המכירות הגענו כמעט ל- 18,000".

כהן הודה: "אנחנו מרוויחים פחות, במחירים שלא חלמנו שנמכור לפני שנתיים, אבל אנחנו רוצים להרוויח חזרה את מי שלא טס איתנו. לפי דעתי כאזרח לא כסמנכ"ל אל על אתם רק תתחזקו. כשהייתי באוצר הייתה לנו תזה שבכל משבר יש מישהו שמרוויח. הרעיון איך לנצל משבר ואיך להיות יצרתיים ולחשוב מחוץ לקופסא, זו לא בושה. אחת ההחלטות לא לפגוע בנושא העמלות לסוכנים בשנה האחרונה ולפי דעתי אחת ההחלטות החכמות ביותר. אנחנו בונים עליכם כמו שאתם בונים עלינו. כמו שאנחנו מנסים להתגבר על המשבר כולם מנסים להתגבר".

כהן גם בישר לסוכנים: "בקרוב נעשה מבצע מכירות גדול מאד כמו ביום הבחירות".

כהן גם שלח מסר לשאר חברות התעופה "אנחנו ניתן תחרות לכל החברות, אנחנו לא מועדון של אמא תרזה, אנחנו ניתן תחרות. המבצע שיצא בתקופה האחרונה לגיוס לקוחות, להחזיר את הנוסעים חזרה, אנחנו נעשה את זה".



בני מילרד, מנכ"ל יוטרוול


אלי כהן, סמנכ"ל המסחר של אל על











הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: