אא

מינויים חדשים בפרטנר

יובל קינן ולירן דן מצטרפים לצוות ניהול בכיר של קבוצת פרטנר יובל קינן ימונה למשנה למנכ"ל פרטנר ולירן דן לסמנכ"ל אסטרטגיה ופיתוח עסקי

מינויים חדשים בפרטנר, יובל קינן, ימונה למשנה למנכ"ל פרטנר, ויהיה אחראי על מגוון רחב של פעילויות בתחומים העסקיים והטכנולוגיים ויצטרף לקבוצה בעוד מספר חודשים. לירן דן, ימונה לסמנכ"ל אסטרטגיה ופיתוח עסקי, ותחת אחריותו יהיו גם פעילות הדיגיטל, פעילות הטלוויזיה, תקשורת ואחריות תאגידית ודוברות החברה. לירן ייכנס לתפקידו בחודש אוקטובר.

יובל קינן, כיהן בבזק כסמנכ"ל טכנולוגיות ורשת והיה אמון על תחומי ההנדסה, רשתות התקשורת וה- IT  בחברה. קינן הוביל בבזק תהליכים טכנולוגיים בסדרי גודל עצומים, ביניהם, את הקמת רשת ה-NGN , פרויקט פרישת הסיבים של בזק המכונה Fiber NGN, וכל זאת תוך פיתוח ממשקי שירות חדשניים ושיפור התהליכים העסקיים בחברה. קינן מביא איתו לתפקיד ניסיון עסקי וטכנולוגי של מעל ל- 14 שנים, והוא בעל היכרות מעמיקה של תחום הטלקום. קודם לכן, כיהן מר קינן במשך שש שנים כסמנכ"ל טכנולוגיות מידע, הנדסה ומערכות מידע בבזק בינלאומי בע"מ. יובל יצטרף לקבוצת פרטנר בעוד מספר חודשים ולאחר תקופת צינון.

לירן דן, מצטרף לפרטנר לאחר שכיהן כראש מערך ההסברה הלאומי במשרד ראש הממשלה בשנים 2012-2015. קודם לכן, כיהן בחברת החדשות של ערוץ 2 בשורת תפקידים בכירים. בתפקידו האחרון בערוץ כיהן כסמנכ"ל מדיה אינטראקטיבית והקים את הדסק הדיגיטלי של חדשות ערוץ 2. בפברואר 2009 נבחר לירן דן לאיש השיווק של החודש מטעם איגוד השיווק הישראלי על הקמפיין להחדרת חדשות 2 למדיה הדיגיטלית. דן, בעל תואר שני במנהל עסקים למנהלים (Executive MBA) בפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב, ותואר ראשון במדעי המדינה והיסטוריה באוניברסיטת בר-אילן.

איציק בנבנישתי, מנכ"ל הקבוצה בירך את יובל קינן ולירן דן על הצטרפותם לשדרה הניהולית הבכירה של החברה וציין כי: "שני המינויים החדשים מהווים חיזוק משמעותי לפעילות הקבוצה בעידן של שוק רווי ותחרותי, ויתרמו להתמודדות של החברה עם האתגרים הניצבים בפניה עם כניסתה לתחומי פעילות נוספים. יובל קינן מביא עמו ניסיון רב ומוכח בעולם התקשורת הקווית, בטלפוניה, במערכות המידע ובעולמות העסקיים בתחומי התקשורת. אני משוכנע שהיכולות המוכחות של יובל למנף את הטכנולוגיות החדשניות ביותר לטובת הצרכים העסקיים של החברה, תוך חשיבה מחוץ לקופסה, תסייע לפרטנר להמשיך ולהוביל את שוק התקשורת. לירן דן הוא בעל ניסיון מוכח בבנייה והובלה מוצלחת של תהליכים אסטרטגיים. יש לו ידע רב בתחומי הדיגיטל, הטלוויזיה והפיתוח העסקי. אני סמוך ובטוח כי היצירתיות, יכולת הובלת תהליכים טכנולוגיים ועסקיים מורכבים וחשיבה מקורית פורצת דרך, יהוו פלטפורמה מצוינת להצלחה בתפקידם החדש".

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מנהלים בתנועה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: