אא

אמדאוס העולמית בחרה בטכנולוגיית רד האט

אמדאוס, החליטה לשדרג את המערכות המקשרות בין גופי הנסיעות השונים, ולאפשר ללקוחותיה גישה פשוטה ומהירה למידע ממקור אחד בחרה לבנות את תשתיות מחשוב הענן שלה בעזרת פתרון Openshift של חברת רד האט

| |

חברת  רד האט (Red Hat), העוסקת בפתרונות  קוד פתוח, הודיעה כי חברת אמדאוס (Amadeus), בחרה לבנות את תשתיות מחשוב הענן שלה בעזרת פתרון Openshift של רד האט, הידועה כפלטפורמת PaaS  אותה אין צורך לרכוש אלא מסופקת כשירות.

אמדאוס, החליטה לשדרג את המערכות המקשרות בין גופי הנסיעות השונים, ולאפשר ללקוחותיה גישה פשוטה ומהירה למידע ממקור אחד. הדטה-סנטר המרכזי של אמדאוס בגרמניה מטפל ביותר מ- 30,000 בקשות לשנייה בזמני שיא, והגידול העקבי והמתמשך בכמות הבקשות, הביא לקוחות רבים של אמדאוס לרצות מערכת נסיעות מקומית אצלם, או מערכת מבוססת ענן - פרטי, ציבורי או היברידי.

על מנת לענות על הדרישות של לקוחותיה, התחילו אנשי המחשוב של אמדאוס לבחון פתרונות וטכנולוגיות שונים המבוססים על קוד פתוח, לתכנון הארכיטקטורה ובניית היישומים. לאחר בחינה מעמיקה ומקיפה החליטו הגורמים הטכניים בחברה לבחור ב- Openshift Enterprise של  רד האט, כדי להתחיל לבנות ולהריץ יישום בתצורה של ענן פרטי.

דייטמאר פוזר, סגן נשיא לארכיטקטורה באמדאוס, אמר: "המטרה שלנו באמדאוס היא להיות הרבה יותר קרובים  ללקוחותינו מבחינה טכנולוגית; לספק יישומים בצורה מהירה יותר, ולספק תשתית הרבה יותר גמישה ודינמית, שיכולה להסתגל בקלות לשינויים טכנולוגים ועסקיים. למרות שאנחנו עדיין בשלבים המוקדמים של תהליך ההטמעה, ראינו כבר שהגמישות של OpenShift והתמיכה שקיבלנו מרד האט, אפשרו לנו להתחיל להוביל את היישום שלנו לרמה הבאה, ולהביא את השירות שלנו לבסיס רחב יותר של לקוחות".

אשש באדאני, סגן נשיא Red Hat Openshift, אמר: "אנו שמחים לראות כי היכולות המתקדמות של הרחבה ואוטומציה ב- OpenShift Enterprise, מאפשרות לאמדאוס להגיע למגוון גדול יותר ורחב יותר של לקוחות עם דרישות ספציפיות, ומאפשרת להם לשמור על המבנה המקורי של הפלטפורמה שלהם".

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Passportech&Biz

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: