אא

הושקו קומות כרמל החדשות במלון דן פנורמה בת"א

30 מיליון שקל הושקעו בשיפוץ ארבעת הקומות האחרונות של המלון, במסגרתו נבנו מחדש 116 חדרי אקזקיוטיב.

Shutterstock Shutterstock

הושקו קומות כרמל, קומות 15-18 החדשות במלון דן פנורמה בת"א, בהשקעה של 30 מיליון ש"ח.

במסגרת שיפוץ קומות כרמל, נבנו מחדש 116 חדרי אקזקיוטיב, כמחציתם מוגדרים "חדרים חכמים" הודות לחיבור למחשב נייד הקיים בהם. בנוסף, ב- 40 חדרים ישנה מקלחת ענקית בעלת זרמים דו צדדיים במקום אמבטיה. עיצוב ותכנון מחדש של ארבעת הקומות בא לתת מענה לאנשי העסקים הרבים הפוקדים את המלון.

סטודיו ירון טל נבחר לעצב את החדרים בארבעת הקומות העליונות של המלון. האדריכל ירון טל: "בעת מלאכת השיפוץ של קומות כרמל, הגדרנו את פרופיל האורח כאיש עסקים אשר מרבה בנסיעות בעולם להרבה סגנונות, מעודכן, ערני ואיכותי. העיצוב בארבעת הקומות בא לתת לאורח את השקט והרוגע הדרוש לו לאחר יום עבודה. גווני אוף וויט, בז' וחום כהה עם תאורה עמומה בשילוב חיפויי עץ מסוג אגוז אירופאי ובשילוב טפטים בגוון זהוב וקרם יוצרים אווירה חמה ויוקרתית בחלל".

חן מיכאלי, מנכ"ל דן פנורמה: "קומות כרמל תואמות את המגמות העולמיות המאפיינות כיום את ענף התיירות: יצירת "מלון בתוך מלון". המטרה לתת מענה לדרישות קהלי היעד השונים. המתקנים, העיצוב, הסגנון השירותי וההפרדה משאר קומות המלון, יאפשרו חוויית נוחות ושירות אישי וקשוב לפלחי השוק וקהל המטרה של הנופשים ואנשי העסקים, ביחס עלות-תמורה תחרותי".

אגב, הסוויטה הנשיאותית ממוקמת בקומה ה- 18 במלון ותוכננה למטרות עסקיות ואירוח, וכמובן לפינוק בסטנדרט הגבוה ביותר. שטחה של הסוויטה כ- 80 מ"ר בתוספת שלוש מרפסות. העיצוב בקווים רגועים, סגנון קלאסי עם שבירות מודרניות, כגון שילוב טפטים בגוון זהוב, ריהוט צבעוני בגוונים עדינים, בשילוב סוגים שונים של עץ. המחיר אגב ללילה בחודש מרץ: 9,100 שקל.











צילומים: אורי אקרמן

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: