אא

פרידמן: "מה שאל על עושה זה לרדת לרמה הכי נמוכה"

יו"ר פאנל חברות התעופה הזרות, אבי פרידמן, לא אוהב את הנסיונות של אל על להעביר אליה חברים של מועדוני היוקרה בחברות אחרות, תוך כדי ניסיון לפתות את סוכני הנסיעות במתנות. אל על: "במקום לשדר בכי ומצוקה, שיפנו לרשויות". הסיפור המלא בגיליון החדש של עיתון 'פספורט'.

Shutterstock Shutterstock
בקרב חברות התעופה הזרות יש כעס כלפי חברת אל על, בגלל שפנתה לסוכני הנסיעות לגיוס נוסעים של מועדוני יוקרה מחברות מתחרות, ע"י הענקת מתנות לסוכנים שיעבירו מידע.

יו"ר פאנל חברות התעופה הזרות, אבי פרידמן אומר בתגובה על הפעולות של אל על, בגיליון החדש של עיתון 'פספורט': "חברת אל עושה דברים, שחברות תעופה בחו"ל לא היו מעיזות לעשות לאל על. אם אתה נלחם על החיים שלך, אתה לא צריך לעבור על כל החוקים. אל על היא לא החברה היחידה שנלחמת, אבל יש דרך. מה שאל על עשתה, זה לרדת לרמה הנמוכה ביותר".

מאל על נמסר בתגובה: "אל על היא החברה הלאומית של מדינת ישראל וככזו פעלה, תפעל ופועלת תמיד. אך ורק לטובת נוסעיה, על פי הנהלים והחוקים. במידה ויש מי שטוען אחרת, אנו נברך על כך שבמקום לשדר בכי ומצוקה, יפנה לרשויות ויוכח שהחוק הוא נר לרגליה של חברת אל על". הסיפור המלא בגיליון החדש של עיתון 'פספורט'.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: