אא

משלחת של תכנית ה- JSF מחברת לוקהיד מרטין מתעניינת בטכנולוגית קבוצת אופטימום

האורחים הגיעו לישראל במסגרת משלחת סקר לאיתור טכנולוגיות חדשניות, במטרה לשלבן בפעילות החברה ובתוכנית ה- JSF.

Shutterstock Shutterstock
משלחת של שלושה מאנשי תכנית מטוס הקרב העתידי F-35 JSF של חברת ייצור המטוסים לוקהיד מרטין בליווי נציג החברה בארץ, הייתה אורחת קבוצת אופטימום בביקור בסוף השבוע שעבר במשרדיה בתל אביב.

האורחים הגיעו ארצה במסגרת משלחת סקר לאיתור טכנולוגיות חדשניות במטרה לשלבן בפעילות החברה ובתוכנית ה- JSF. לקבוצת אופטימום הגיעו לאחר ששמעו על פעילות החברה והקונספט הייחודי שלה בתיעוד וניהול מידע וידע. קבוצת אופטימום רשומה ברשימת הספקים המאושרים של לוקהיד מרטין לתוכנית ה- JSF.

במסגרת הביקור הציג סמנכ"ל השיווק של הקבוצה, נתי כתרן, את שיטות התיעוד הטכני החזותי ותהליכי ניהול הידע שפותחו על ידי החברה ומיושמות כיום במרבית התעשיות הצבאיות ובמגוון תעשיות אזרחיות בארץ. שיטת אופטימום מציגה למשתמש את הוראות העבודה בתצורה חזותית תוך שימוש מינימאלי בכתב, כולל את תהליכי היצור וההרכבה, הוראות ההפעלה, התחזוקה וההדרכה למוצר. בהמשך נערך סיור בחברה להצגת שיטות העבודה, כלי העריכה, שיחה עם העובדים והצגת תוצרים בתהליך.

לדבריו של טל כתרן, מנכ"ל קבוצת אופטימום, "שמה של אופטימום נישא בשווקים הבינלאומיים, זאת הודות לשיטת התיעוד הייחודית שלנו. השימוש בשפה חזותית, אינטואיטיבית מתאימה לגשר על פערי שפה והופכת תהליכים מסובכים לפשוטים להבנה וליישום. זהו יתרוננו בשוק הבינלאומי ובימים אלו אנו עובדים בפרויקטים רבים ברחבי העולם".

עוד הוסיף כתרן כי נציגי חברת לוקהיד מרטין, בחרו להתארח באופטימום במטרה לבחון אפשרות מעשית לשילוב החברה בפרוייקטים אותם היא מבצעת וגם בפרוייקט החדש של מטוס הקרב העתידי F-35 Lightning II המכונה גם JSF. "היתרונות שלנו חוסכים לארגונים רבים ולארגונים כמו לוקהיד מרטין משאבים רבים וטבעי כי נשולב בהם כספקים מאושרים".

נציגי לוקהיד מרטין, הביעו את התרשמותם מפעילות אופטימום והתעניינו רבות אודות פעילות האינטגרציה שבין המערכות, היישומים והתפעול בשטח עצמו. נציגי לוקהיד מרטין הודו על ביקור מעניין מאד ואופרטיבי לפעולה מבחינתם.

קבוצת אופטימום מורכבת מ- 5 חברות המתמחות בתחומי הנדסת ייצור והתיעוד הטכני והאלקטרוני, פיתוח הדרכה וכתיבה טכנית, פיתוח תוכנות בתחום הספרות האלקטרונית ואינטגרציה של מערכות וטכנולוגיות מחשוב לביש.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Passportech&Biz

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: