אא

מחזירים לטורקים בגדול

במסגרת מבצע אינטרנטי שיזם לוח יד 2 נקראים הישראלים שלקחו בשוגג או ביודעין ציוד או פריטים מבתי המלון בטורקיה להחזירם חזרה.

Shutterstock Shutterstock
מגבות, ברזים, כיורים ופריטי ציוד רבים חוזרים בימים אלה לבעליהם הטורקים. המחזירים - תיירים ישראלים ש"שאלו" פריטים אלה במהלך חופשה, שבילו בטורקיה. "יצאנו לחופשה של "הכול כלול", אז חשבנו ,שגם המגבת והברז כלולים" אמר אחד מהם, שביקש להישאר בעילום שם. עתה, מוזמנים הוא וחבריו להשתתף במבצע "החזרה" אינטרנטי ולהיפטר מהבושה.

היוזם: לוח יד 2, לרגל פתיחת עונת התיירות אביב - קיץ 2009 - הזדמנות להראות לעולם את הישראלי היפה, וגם הזדמנות להראות לטורקים...

שמוליק קורן, סמנכ"ל השיווק של יד 2: "רגע לפני פתיחת עונת התיירות אביב - קיץ 2009, החלטנו לתת הזדמנות לישראלים להראות את הצד היפה שלהם ולהחזיר ציוד, שנלקח ביודעין או בשוגג מבתי המלון בטורקיה. מהלך זה נועד לעורר את המודעות ולהדגיש את החשיבות של התנהגות נאותה בחו"ל".

"אנו צופים פניות רבות ללוח יד 2 ואנו מעודדים את הפונים לצרף לפריט המוחזר, מכתב אישי המופנה לבעליו המקוריים. אנו מזמינים את כל מי שרוצה להחזיר לטורקים להשתלב במבצע שלנו וגם לעודד את החברים לנהוג כמותם. לוח יד 2 מאפשר לכם לא רק להישיר מבט אל עצמכם במראה, אלא גם להראות לטורקים...", הוסיף קורן.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: