אא

'פרסטיג'יה' משיקה את 'Pure Adrenalin': טיול 4X4 לגברים בני 40 ומעלה

מדובר בטיול לגברים צעירים בני 40 ומעלה שאוהבים אדרנלין ולבלות. הטיול בנוי מקונספט של 4 ערים, 4 לילות, 4 מלונות, 4 פנטזיות מוטוריות.

'פרסטיג'יה', החברה העורכת שירותי תיירות יוקרה בחו"ל, מציעה את 'Pure Adrenalin', חוויית אדרנלין ייחודית ובילויי לילה בגרמניה לזוגות ולגברים צעירים ומצליחנים בני 40 ומעלה.

מנכ"ל 'פרסטיג'יה', ניר שרון, מסר כי 'Pure Adrenalin' הוא נדבך נוסף בטיולי הקונספט של חברת 'פרסטיג'יה'. "מדובר בחוויית נהיגה ייחודית ב- 4 רכבי על אקזוטיים בטיול לגברים צעירים ומצליחנים בני 40 ומעלה, שאוהבים אדרנלין ולבלות כמו שיודעים לבלות בגרמניה. הטיול הזה בנוי מקונספט מיוחד של 4 :4x4 ערים, 4 לילות, 4 מלונות, 4 פנטזיות מוטוריות... מיותר לציין שזה כולל טיסות, לינה במלונות 5 כוכבים ועוד מגוון הפתעות", ציין שרון .

'Pure Adrenalin' כולל בין השאר טיול בעיר פרנקפורט בקניון זייל ZEIL GALERRIA המפורסם. בילוי בדיסלדורף, בעיר העתיקה, שם ישנם עשרות מועדונים ברובע הנקרא "הבר הארוך בעולם". בהמבורג סיור במבחר גדול של מבנים יפים כגון בית CHILEHAUS הנראה כדמוי סירה, אגם ALSTER המלאכותי שנוצר כתוצאה מבניית הסכר של נהר האלבה וביקור בשדרת סנט. פאולי המפורסמת במועדוני הלילה הסוערים שלה. בנוסף, ביקור באתריה של ברלין, החומה המפורסמת, בניין הראייכסטאג, ובערב במרכז הבילויים הענק של ברלין במועדון המאטריקס ובמועדון ה- WaterGate.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: