אא

אל על פותחת את החופש הגדול: מבצע למקדימים להזמין חופשה לקיץ

החל מה- 3 במרץ [היום], למשך 3 ימים, תתקיים מכירה של 5,000 כרטיסי טיסה ליציאות בטיסות נבחרות ובתאריכים נבחרים, במחירים אטרקטיביים לאירופה, צפון ודרום אמריקה, דרום אפריקה והמזרח הרחוק.

Shutterstock Shutterstock
אל על יוצאת במבצע של 3 ימים מה- 3/3, למכירת 5,000 כרטיסים במחירים מיוחדים, ליציאות בטיסות נבחרות ובתאריכים נבחרים - לאירופה יציאות עד 24/7/09 ולצפון / דרום אמריקה, דרום אפריקה והמזרח הרחוק יציאות עד 31/8/09, עם הנחות מיוחדות לילדים, עד גיל 16.

עמית ליבני ראש אגף שיווק באל על: "עונת הקיץ מאופיינת בחופשות משפחתיות שהקהל הישראלי מתכנן מראש. אל על פותחת את החופש הגדול ומאפשרת למקדימים להזמין מראש את כרטיס הטיסה ליהנות ממחיר נמוך בעשרות אחוזים מהמחירים בשיא עונת הקיץ. בכך מאפשרת חברת אל על ליהנות מחופשת קיץ, במחיר שווה לכל כיס. מבצעי המכירה המוקדמת הפכו למסורת בחברת אל על ובכל עונה הולך וגדל מספר הכרטיסים אשר נמכר זמן רב מראש. אנו נמשיך לעודד את קהל הצרכנים לרכוש מראש את כרטיסי הטיסה גם בעונות הבאות."

להלן מחירים לדוגמא, כולל מסים ותוספות, לרכישה וכירטוס בתאריכים 3-5 במרץ 2009, במחלקה T: לאתונה ובודפשט $399 למבוגר ו- $379 לילד, למדריד, מילאנו ומוסקבה $469 למבוגר ו- $439 לילד, לאמסטרדם ולונדון $499 למבוגר ו- $479 לילד ולניו יורק $999 למבוגר ו- $899.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: הדיל החם

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: