אא

חברת מדרפט משווקת לראשונה את מוצריה באמצעות סוכנים

הסכמי ההפצה נחתמו עם החברות איסתא ו- UTRAVEL, שהחלו לשווק את מוצרי החברה החל מתחילת פברואר 2009. עומר פלום, מנכ"ל החברה: "אני מברך על מהלך זה. בחירת ערוצי מכירה הפונים לקהלים רחבים תסייע בידנו להציע את מוצרי החברה".

Shutterstock Shutterstock
חברת מדרפט, חברת טיולים בינלאומית המתמחה בטיולי טבע והרפתקה, משווקת לראשונה את מוצריה, ובהם טיולי ג'יפים, משפחות וטיולי טבע, באמצעות סוכני נסיעות. הסכמי ההפצה נחתמו עם החברות איסתא ו- UTRAVEL שהחלו לשווק את מוצרי החברה החל מתחילת פברואר 2009. עד כה שיווקה חברת מדרפט את מוצריה ישירות לקהל לקוחותיה ולא באמצעות סוכנים.

השת"פ עם הסוכנים נולד עקב התגברות הדרישה של קהל המטיילים לטיולי טבע והרפתקה והתחזקות טרנד טיולי הטבע אשר חושף את המטיילים לחוויות שונות מהטיולים הרגילים.

בטיולים אלה מתגלה הטבע הנסתר והנופים המרהיבים, המטיילים עוברים בין רכסי הרים ודרך כפרים נידחים ומגיעים אל אתרי טבע אקזוטיים ונוף עוצר נשימה. המפגש הבלתי אמצעי עם האוכלוסיות המקומיות חושף את הטיילים לתרבויות שונות ועשירות, למנהגים ולאוכל אתני משובח. היעדים הנוכחיים של מדרפט כוללים את: טורקיה, גיאורגיה, מרוקו, אלבניה, בולגריה ומקדוניה, מונטנגרו, לפלנד, אפריקה, צ'כיה ואנדורה.

עומר פלום, מנכ"ל מדרפט, אומר "אני מברך על מהלך זה, בחירת ערוצי מכירה הפונים לקהלים רחבים תסייע בידנו להציע את מוצרי החברה, טיולי טבע והרפתקה, לפלח רחב יותר של האוכלוסייה. עד כה הנישה נתפסה על ידי חובבי אקסטרים, הפורמט החדש של טיולי טבע והרפתקה מאפשר למטיילים בגילאים שונים ולמשפחות ליהנות מחוויות מגוונות בכל אחד מיעדי מדרפט".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: