אא

גוליבר מאפשרת הנפקה של כרטיס הטיסה דרך אתר האינטרנט של החברה

מנכ"ל החברה, אורי אלון: "מדובר במהפכת שירות אמיתית. כחברה אינטרנטית חשוב היה לנו שכל תהליך ההזמנה של הלקוח יהיה אינטרנטי".

גוליבר, חברת התיירות האינטרנטית, הודיעה היום כי היא עברה לתהליך מכירה אינטרנטי מלא, מרגע ביצוע ההזמנה ועד קבלת כרטיסי הטיסה, כלומר היא מאפשרת הנפקה של כרטיס הטיסה לבד, מכל מקום בעולם, גם במדפסת הביתית.

התהליך החדש יאפשר שליטה מלאה בהזמנת הטיסה וכירטוס עצמי של הלקוחות, גם בחו"ל, במידה וכרטיס הטיסה הלך לאיבוד. זוהי למעשה הפעם הראשונה בישראל שבה חברת תיירות מאפשרת כרטוס עצמי של כרטיסי הטיסה, באופן עצמאי.

בחודשים האחרונים שידרגה גוליבר את אתר החברה וניתן לבצע הכל באתר המאובטח של החברה. תהליך ההזמנה מתבצע באינטרנט או בטלפון ובסיומו מקבל הלקוח מייל ובו מספר הזמנתו עם לינק לבדיקת ההזמנה וקבלת מסמכי הנסיעה באתר החברה.

חברת גוליבר בנתה איזור אישי באתר החברה שבו ינוהלו כל הזמנות הלקוח, שם הלקוח יכול להתעדכן בסטאטוס ההזמנה שלו ולדעת מתי היא מאושרת מבלי להתקשר לחברה. בנוסף אזור זה יכיל את כל פרטי ההזמנה כולל את מסלול הטיסה, שמות נוסעים, ושאר המוצרים שהוזמנו. בתום הטיפול בהזמנה יוכל הלקוח להנפיק את כרטיסי הטיסה ואת השוברים השונים עבור המוצרים שהזמין.

לדברי אורי אלון, מנכ"ל גוליבר: "מדובר במהפכת שירות אמיתית. כחברה אינטרנטית חשוב היה לנו שכל תהליך ההזמנה של הלקוח יהיה אינטרנטי, והלקוח יוכל לשלוט בהזמנה, בפרטיה וכמובן גם בהוצאת הכרטיסים. אנו שמחים להיות חברת התיירות הראשונה שמאפשרת תהליך הזמנה מלא דרך האינטרנט כולל קבלת כרטיסים ומקווה שהצרכנים ייהנו מהקלות והיעילות של הזמנת חופשה באינטרנט, במיוחד עכשיו לפני פסח, ולפני העונה החמה", הוסיף אלון.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: