אא

טקס החתימה בין אל על לבואינג נערך בנתב"ג

טקס החתימה על עסקת הענק לרכישת מטוסי הדרימליינר החדשים של אל על, במסגרת תכנית ההצטיידות הגדולה, נערך בהאנגר אל על בנתב"ג, במעמד שר התחבורה, מר ישראל כ"ץ, ריי קונור, נשיא ומנכ"ל קבוצת התעופה האזרחית של בואינג, ומנכ"ל אל על, דוד מימון

| |

חברת בואינג וחברת אל על חתמו (29/10) בטקס חגיגי, על הסכם לרכישת 9 מטוסי דרימליינר חדשים מדגם 787-9 ו- 787-8. שני מטוסים מתוכם יימכרו לחברת החכרה וייחכרו מחדש. במקביל, תחכור אל על עוד 6 מטוסים מחברות החכרת מטוסים (ליסינג), כך שבסה"כ צפויה אל על להתחדש ב-15 מטוסי דרימליינר חדשים. המטוסים החדשים יתקבלו בחברה החל מהרבעון השלישי של שנת 2017.

על פי דיווח מאל על, שווי העסקה לרכישת המטוסים, מנועים  ומלאי החלפים הינו כ-1.25 מיליארד $. כמו כן, במסגרת ההסכם הוענקו לאל על אופציות לרכישה של 13 מטוסים נוספים מדגמי 787, אשר יאפשרו להגדיל ולחדש את צי המטוסים רחבי הגוף, ולהרחיב את רשת הנתיבים של אל על.

דוד מימון, מנכ"ל אל על: "אני גאה להשלים היום את הסכם הרכישה במסגרת תכנית ההצטיידות הגדולה ביותר בתולדות אל על.  מטוסים אלו יחליפו את מטוסי ה-747-400 ו-767 והם מיועדים לטוס ליעדים בטווח הבינוני והארוך. המטוסים הינם בעלי טכנולוגיה חדשנית ומהמתקדמים בעולם, מעניקים חווית לקוח איכותית, בעלי יתרונות תפעוליים רבים ונחשבים ליעילים וחסכוניים בצריכת דלק, בניצולת ובעלויות האחזקה. אני משוכנע כי מהלך זה מהווה הזדמנות גדולה לעמוד ברף הגבוה המצופה מאיתנו להמשיך להעניק ללקוחותינו נוחות מירבית, חדשנות טכנולוגית, מטוסים מתקדמים ושירות איכותי ולהמשיך את תנופת ההתחדשות של אל על".

נשיא ומנכ"ל קבוצת התעופה האזרחית של בואינג, ריי קונור, אמר בטקס: "אנו גאים בבחירה של אל על במטוסי בואינג כחלק מההחלטה לחדש את צי המטוסים של החברה. המטוסים מדגם 787 מתאימים בצורה מושלמת לנתיבים ארוכי הטווח והבינוניים של אל על. הזמנת המטוסים תשפר את ביצועי החברה ואת נוחות וחוויית הטיסה, ואנו מצפים להמשך שיתוף הפעולה שלנו עם אל על, שנמשך כבר חצי מאה".

 

 דיויויד קוורי, שגריר בריטניה בישראל, דוד מימון, מנכ"ל אל על, ריי קונור, נשיא ומנכ"ל קבוצת התעופה  האזרחית של בואינג, שר התחבורה ישראל כץ,  דן שפירו, שגריר ארה"ב בישראל,  עמיקם כהן, יו"ר אל על.  ודדי בורוביץ' מבעלי השליטה באל על. צילום: סיון פרג'

 

לעוד כתבות בנושא:

אל על חתמה על מזכר הבנות לרכישת מטוסים מבואינג

"ה"דרימליינר" 787-9 יהווה תוספת מצויינת לצי שכולו בואינג של אל על"

תכנית ההצטיידות הגדולה בתולדות אל על יוצאת לדרך

  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהאל עלבואינגדוד מימון

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: