אא

קשרי תעופה מציעה קו טיסות ישיר ללפלנד

הכינו את המגלשות. החברה מציעה טיסות אשר ישווקו כחלק מחבילות שונות ויותאמו למשפחות, חובבי אקסטרים וכן גם שומרי מסורת. החבילות כוללות טיסה, מלון, כניסה לאטרקציות ושהות ביעד למשך 7 ימים

| |

חברת התיירות, קשרי תעופה, משיקה בחורף 2016 קו טיסות ישירות ללפלנד. החבילות ישווקו החל מ- 1,990 יורו לאדם, לשבעה לילות, והן כוללות: טיסה, לינה, שלל אטרקציות והדרכה על ידי מדריך ישראלי. הטיסות ישווקו כחלק מחבילות שונות שיותאמו למשפחות, חובבי אקסטרים ואף שומרי מסורת.

לרגל ההשקה קשרי תעופה ממליצה על חמש אטרקציות חובה במסע ללפלנד:

העיר קמי - ממוקמת על שפת מפרץ בוטניה. כאן נמצאות שתי אטרקציות יוצאות דופן, מרתקות ומלהיבות. האחת היא שוברת הקרח העצומה Sampo המפליגה ברחבי המפרץ הקפוא, שהקרח בו עשוי להגיע לעובי של 120 ס"מ. השנייה היא מפלסת ציר יציאה וכניסה אל הנמל עבור האוניות הרגילות, השומרת על שגרת החיים. מפליגים כארבע שעות ושוברים קרח - מראה הלוחות המנופצים המתרוממים ונשברים הוא מחזה עוצמתי. בנקודה מסוימת בלב ים יורדים אל משטח הקרח. לבושים בחליפות מיוחדות נכנסים למים וצפים בין רסיסי הקרח שנותרו מאחורי הספינה.

טירת הקרח - השוכנת בעיר קמי, היא מבנה עשוי קרח ושלג, שבונים אותו כל שנה מחדש. יש בו אולמות רבים, כנסיה, בר (עם כוסות עשויות קרח), מסעדה, חדרי מלון וסוויטות. בכל שנה נבחר נושא שונה שעל פיו מעצבים את הטירה ואת פסלי הקרח הפזורים מסביבה.

שמורת קורואומה - שמורה משופעת במקורות מים, אגמים ומפלים. בחורף מתרחש בה מהפך מופלא כאשר מי המפלים השוצפים במהלך הקיץ- קופאים. זהו מראה פנומנלי ועוצר נשימה. השמורה שוכנת כשעה וחצי נסיעה מרובניימי לכוון מזרח.

מסעדת Nili- מסעדה המדורגת במקום הראשון ברובניימי ומגישה תפריט לאפי אמיתי. מנות רבות משקפות את המסורת ארוכת השנים של אזור גיאוגרפי זה, וניתן למצוא בה את בשר האייל המפורסם, מגוון דגים מאגמי האזור, פטריות, פירות יער ועוד. העיצוב והאווירה משלימים את החוויה תוך צפייה על המטבח הפתוח, אותו כל אורח יכול לראות. המסעדה ממוקמת במרכז העיר במדרחוב הראשי.

סנטה קלאוס - כפר מפורסם עם שני פארקים מרתקים הנמצאים בסמוך לו, Snowman Park ו-Santa Park. בפארקים תמצאו אטרקציות רבות המשקפות את לפלנד הקרה והרחוקה, בהן החלקה על קרח, סנובורד, טובוגאן, פיסול בקרח, בניית בובת שלג, איגלו ללינה, ארץ הגמדים, וכן פעילות חווייתית מעוררת חושים ב"סוד מקומי" - מעברים תת קרקעיים ומערות מופלאות. 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעותלפלנד

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: