אא

שרת התיירות: "הערכתי את ועדי העובדים שהודיעו שהם לא מוציאים עובדים לחופשה במדינות שמכפישות אותנו"

רוחמה אברהם-בלילא דיברה היום בכנס ראשי חברות ויושבי ראש ועדי העובדים במשק הישראלי, לעידוד תיירות הפנים "כחול לבן".

Shutterstock Shutterstock

בכנס שנערך היום במלון 'דן' בת"א נטלו חלק גם עופר עיני, יו"ר ההתסדרות החדשה, שאול צמח, מנכ"ל משרד התיירות, אלי גונן, נשיא התאחדות המלונות ואבי זיו, מנהל איגוד סוכני תיירות הפנים.

שאול צמח, מנכ"ל משרד התיירות, אמר בין דבריו: "תעשיית התיירות מניעה הרבה תעשיות. החלשות של התעשייה הזו מחלישה הרבה תעשיות במשק. אפקט שמשפיע על הרבה ענפים אחרים. אם היא תחלש, יחלשו גם אחרים".

אלי גונן, נשיא התאחדות המלונות, אמר לראשי הוועדים: "תודות לכם מלונות ישראל עברו את תקופת האינתיפאדה, ובעזרתכם נעבור את התקופה הזו".

רוחמה אברהם-בלילא, שרת התיירות, בפתח דבריה החמיאה והודתה בצורה לא שגרתית ליו"ר ההסתדרות החדשה, עופר עיני. שרת התיירות אמרה בין השאר: "אחרי מבצע 'עופרת יצוקה', הערכתי את ועדי העובדים שהודיעו שהם לא מוציאים עובדים לחופשה במדינות שמכפישות את מדינת ישראל. נכון, המחירים במלונות אצלנו באזור גבוהים ודרשתי מכל ראשי תעשיית התיירות להוזיל מחירים במיוחד לוועדי עובדים. מה עדיף להשאיר מלונות סגורים או להציע חבילות אטרקטיביות".

יו"ר ההסתדרות עופר עיני, הזהיר בפני תקופה קשה ושחורה המצפה למשק: "אנחנו רק בנקודת ההתחלה של המשבר. יש מאות מפעלים שבדרך להיות פרי הגליל. אם לא יעשו שום דבר נראה עוד עשרות אלפי עובדים הולכים הביתה".




הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: