אא

פרסום ראשון: דיזנהאוז בי.טי.סי רוכשת את הפעילות של ציון טורס בירושלים

חברת הנסיעות ממשיכה להתרחב ורוכשת את פעילות משרד הנסיעות הוותיק "ציון טורס". עופר חודורוב: "רכישת הפעילות של ציון טורס, מהמובילים בתחום הנסיעות העסקי, תואמת את האסטרטגיה שלנו להגדיל את הפעילות ולשלב אנשים איכותיים כמו מרק פלדמן בשדרה הניהולית של החברה"

|"שותף לחשיבה ולדרך". עפר חודרוב |"שותף לחשיבה ולדרך". עפר חודרוב

דיזנהאוז - בי.טי.סי ממשיכה בהרחבת פעילותה ואחיזתה בענף הנסיעות. היום נודע לפספורטניוז כי חברת הנסיעות רוכשת את פעילותו של משרד הנסיעות הוותיק ציון טורס בירושלים. החברה, בבעלותו של עפר חודורוב, ממשיכה עם האסטרטגיה שלה ומצרפת לשורותיה את משרד הנסיעות הוותיק של מרק פלדמן, המתמחה בין היתר בשוק הנסיעות העסקי. כזכור, בחודש יולי 2015 הושלם הליך המיזוג בין דיזנהאוז ובי.טי.סי, שהפך את החברה המאוחדת בהנהגתו של עפר חודורוב לגוף התיירות מהגדולים בישראל.

חודורוב אישר לפני דקות ספורות את הידיעה על הרכישה ואמר בתגובה לפספורטניוז: "אני שמח על המהלך ועל צירופו של מרק פלדמן לשדרה הניהולית של החברה. הרכישה הזאת תואמת את האסטרטגיה שלנו, והיא הגדלת הפעילות העסקית של דיזנהאוז - בי.טי.סי תוך כדי צירוף משרדי נסיעות איכותיים, דוגמת ציון טורס, יחדיו עם צירוף אנשי מקצוע מהשורה הראשונה בענף הנסיעות בישראל, כמו מרק פלדמן".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: