אא

ספטמבר בתעופה העולמית: המשך צמיחה בתנועת הנוסעים

יאט"א פרסמה את דו״ח תנועת הנוסעים העולמית לחודש ספטמבר, המציג המשך צמיחה בתנועת הטיסות הפנימיות והבינלאומיות. הביקוש לטיסות בינלאומיות באמצעות חברות תעופה מכל העולם, עלה ב-7.3% בהשוואה לספטמבר אשתקד

| |

אירגון חברות התעופה הבינלאומי (יאט"א), פרסם היום (חמישי) את דו״ח תנועת הנוסעים העולמית לחודש ספטמבר 2015, המציג המשך צמיחה חזקה בתנועת הטיסות הפנימיות והבינלאומיות בעולם, לעומת החודש המקביל אשתקד.

לפי יאט"א, סך כל ההכנסות לקילומטרים מנוסעים עלו ב-7.3%, נתון המהווה שיפור קל לעומת העלייה בתנועה בחודש אוגוסט, שעומדת על 7.1%. אחוז המושבים הזמינים עלה גם הוא ב-6.6%, ואחוז המטען עלה ב-0.5 נקודות לרמה של 80.7%.

בסיכום שנתי, בתשעת החודשים הראשונים של השנה נרשמה עלייה של 6.7% בתנועה הפנימית והבינלאומית לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

מנכ”ל יאט”א, טוני טיילר, אומר: "הביקוש לטיסות בחודש ספטמבר היה חזק, למרות ההאטה הכלכלית במספר שווקים מתפתחים חשובים כמו סין. נראה כי התעשייה צפויה לסיים את שנת 2015 בצורה חיובית".

עוד עולה מהדו״ח, כי הביקוש לטיסות בינלאומיות, באמצעות חברות תעופה מכל העולם, עלה ב-7.0% בהשוואה לחודש ספטמבר 2014. הביקוש לטיסות פנימיות עלה ב-7.8% לעומת שנה שעברה, עם צמיחה בכל השווקים פרט לברזיל. צמיחה חזקה נרשמה בהודו, סין ורוסיה.

מנכ"ל יאט"א מוסיף: "הקישוריות האווירית חיונית לבריאותה ורווחתה של הכלכלה העולמית ואיתנות פינסית היא קריטית לתעשיית ההובלה הטובה ביותר. בעוד התחזית הכללית היא לרווח קולקטיבי שיכסה את עלות ההון של התעשייה חלקים בתעשייה באמת נאבקים". באשר למצב בשוק אמריקה הלטינית, אומר טיילר כי "לביצועים הכלכליים הגרועים בברזיל השפעה שלילית דרמטית על ביצועי התעשיית בשוק הגדול של אמריקה הלטינית. ישנן מספר אפשרויות מדיניות שהממשלה יכולה לבצע כדי להמריץ את המגזר".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: