אא

יותר מ- 4,000 מבקרים מחו"ל יגיעו לתערוכת אגריטך

במסגרת הביקור כל מבקר צפוי להשאיר בארץ $1,500. מנכ"ל אגריטך, דני מאירי, מסר שההרשמה לתערוכה לא נפגעה מהמשבר העולמי או ממבצע "עופרת יצוקה", ככל הנראה בגלל שהחקלאות היא תחום בסיסי ולא מותרות ובמיוחד בתקופות משבר יש רצון למצוא שיטות לספק יותר מזון לאוכלוסיה בדרך יעילה.

Shutterstock Shutterstock
בעיצומו של המשבר הכלכלי צפויה התיירות בישראל לקבל זריקת עידוד בדמות "צונאמי" של 4,000 תיירים, שצפויים להגיע בתחילת חודש מאי לביקור בתערוכת החקלאות הבינלאומית "אגריטך 2009".

התערוכה תמשך שלושה ימים בין התאריכים 5-7 במאי, אולם מרבית המבקרים הודיעו על רצונם לשהות בארץ שבוע ולבקר באתרי תיירות שונים, במיוחד באתרים הקדושים לנצרות. בהנהלת אגריטך ובחברות התיירות עוסקים בימים אלו בהסדרת אשרות הכניסה למבקרים ממדינות שהדבר נדרש עבורם.

על פי הערכת מארגני התערוכה, כל מבקר צפוי להשאיר בארץ $1,500 בממוצע לבתי מלון בתל אביב, שיתמלאו באותו שבוע, חברות הסעה, מדריכי טיולים, מסעדות ורכישת מתנות. התרומה הישירה לכלכלת המדינה, בפן התיירותי בלבד, מוערכת ב- 6 מיליון דולר וזאת מבלי לקחת בחשבון את העסקאות שצפויות להסגר בתערוכה.

בנוסף לאלפי המבקרים, 25 חברות זרות בתחומי ההשקיה והחקלאות מסין ואירופה תצגנה בתערוכה ותספקנה הכנסות נאות לספקי השירותים השונים.

מנכ"ל אגריטך, דני מאירי, מסר שההרשמה לתערוכה לא נפגעה מהמשבר העולמי או ממבצע "עופרת יצוקה". כפי הנראה הדבר נובע מכך שהחקלאות היא תחום בסיסי ולא מותרות ולכן ההתעניינות של חברות ומדינות באמצעים לספק יותר מזון לאוכלוסיה בדרך יעילה רק הולכת וגדלה בתקופות משבר.

משה לילוס, מנכ"ל כנס תערוכות, שמארגנת את תערוכת אגריטך, אמר שאירוח הכנסים הוא חלק חשוב מהכלכלה של ערים רבות באירופה ובארצות הברית. אנו מאמינים שהשדרוג המקיף שעבר מרכז הירידים, פיתוח תשתיות התיירות ושיפור בעתיד במצבה הביטחוני של מדינת ישראל יביאו לכך שהתערוכות והכנסים הבינלאומיים יתפסו נתח גדל והולך בתיירות הנכנסת. התרומה הכלכלית חשובה במיוחד מאחר ומרבית האירועים נערכים מחוץ לתקופות החופשות שהן שיא בתיירות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: